فناور پلاستیک سپاهان صادرکننده برتر صنعت پلیمر در سال ۱۴۰۱

پنجره‌ایرانیان؛ مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان (سی‌فور) به‌عنوان صادرکننده پیشرو و اشتغال آفرین صنعت پلیمر در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.
  • چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 7:5

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، همایش فعالان صنعت پلیمر استان اصفهان 14 دی‌ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با حضور مسعود گل‌شیرازی، رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد. در این مراسم مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان به‌عنوان صادرکننده پیشرو و اشتغال آفرین صنعت پلیمر در سال ۱۴۰۱ معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی سازمان شد.

این در حالی است که مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان در تیرماه امسال نیز موفق شد برای هفتمین بار عنوان صادرکننده نمونه استان اصفهان را به خود اختصاص دهد.

صنایع فناورپلاستیک سپاهان در طی این سال‌‌ها تلاش کرده با ایجاد زیرساخت‌های لازم در مسیر توسعه تولیدات با‌کیفیت و استاندارد از جنس یوپی‌وی‌سی گام بردارد و خوشبختانه موفق شده به‌عنوان یکی از برترین‌های کشور در حوزه تولیدات پلیمری ساختمانی شناخته شود.

مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان کسب این موفقیت‌ها را حاصل تلاش و سخت‌کوشی پرسنل همیشه همراه و هدایت و راهبری مدیران خود می‌داند و از تمام کسانی که در ثبت این موفقیت، همراه و سهیم بوده‌اند تشکر و قدردانی می‌کند.


ثبت نظر

ارسال