معرفی پروفیل جدید دو طرف لمینت با مغز رنگی سی‌فور

پنجره‌ایرانیان؛ مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان (سی‌فور) محصول جدید پروفیل دو طرف لمینت (HotMelt) با مغز رنگی خود را تولید و به بازار عرضه کرد.
  • چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 7:4

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان از تولیدکنندگان موفق و نام‌آشنای پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی کشور است که توانسته به پشتوانه سال‌ها تلاش و تجربه خود به یکی از پرچم‌داران این صنعت تبدیل شود.

یکی از محصولاتی که سی‌فور در سال‌های گذشته تولید و روانه بازار کرد، پروفیل یک‌طرف رنگی HotMelt است. این پروفیل به دلیل استفاده از تکنولوژی منحصربه‌فرد هات‌ملت با استقبال گسترده‌ای از سمت مشتریان روبرو شد.

دلیل محبوبیت این پروفیل برطرف شدن تمام مشکلاتی بود که در پروفیل‌های رنگی موجود در بازار وجود داشت. برای مثال پروفیل رنگی لمینت که استفاده از آن بسیار رایج بود، با مشکلاتی مانند تغییر رنگ در برابر نور خورشید، بلند شدن روکش، ترک‌خوردگی روکش و ... مواجه بود ولی با ورود تکنولوژی هات‌ملت تمام مشکلات موجود در پروفیل‌های رنگی مرتفع شد. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های پروفیل یک‌طرف رنگی HotMelt، قیمت رقابتی این محصول بود که آن را از بقیه‌ پروفیل‌های موجود در بازار متمایز می‌کرد. لذا این دو ویژگی خاص یعنی قیمت مناسب و کیفیت بالا باعث افزایش طرفداران این محصول شد.

بعد از تولید این محصول توسط سی‌فور، مشتریان خواستار تولید پروفیل‌های دو رو رنگی با بهره‌گیری از همان تکنولوژی هات‌ملت بودند. لازم به ذکر است، پروفیل‌های هات‌ملت سی‌فور موفق به دریافت تأییدیه ثبات رنگ از دو آزمایشگاه معتبر آریزونا و اطلس شده‌اند و کیفیت این پروفیل‌ها به همه مشتریان اثبات شده است.

بنابراین مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان این‌بار محصول جدید خود به نام پروفیل دو طرف لمینت (HotMelt) با مغز رنگی را تولید کرد. برای نمای بیرونی این پروفیل از همان تکنولوژی هات‌ملت استفاده شده و برای نمای داخلی به دلیل اینکه در معرض نور خورشید قرار ندارد، روکش لمینت به کار گرفته شده است.

درصورتی‌که مشتریان با توجه به دکوراسیون و طراحی داخلی خانه خود، خواستار استفاده از رنگ‌های متنوع برای نمای داخلی پنجره‌ها باشند، محصول جدید سی‌فور برای این منظور بسیار مناسب است. پروفیل مغز رنگی دو طرف لمینت (HotMelt) در طرح‌های متنوع چوب و در انواع رنگ‌ها ازجمله گردویی، مشکی، قهوه‌ای تیره و دودی متالیک موجود است.

با توجه به آنچه در مورد محصولات سی‌فور گفته شد متوجه می‌شوید سی‌فور سعی کرده پکیج کاملی ازآنچه مشتری در مورد پروفیل‌های رنگی در ذهن خود دارد، تولید کند و امیدوار است این محصولات بتوانند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشند زیرا سی‌فور بر این باور است که رضایت مشتریان اصلی‌ترین سرمایه‌ هر کسب‌وکاری است.


ثبت نظر

ارسال