بنیان‌گذار فناور پلاستیک سپاهان (سی‌فور) درگذشت

پنجره‌ایرانیان؛ دکتر ابوالقاسم مرادی نخبه صنعتی و بنیان‌گذار چندین مجموعه تولیدی و صنعتی ازجمله مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان دار فانی را وداع گفت.
  • دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 9:42

مدیریت و کارکنان پنجره‌ایرانیان درگذشت این نخبه و فعال صنعتی اصفهان را به خانواده محترم، دوستان و همکارانشان در مجموعه سی‌فور تسلیت می‌گوید. از خداوند مهربان برای آن سفرکرده آرامش ابدی و برای بازماندگان شکیبایی و طول عمر آرزو می‌کنیم.

گفتنی است، دکتر ابوالقاسم مرادی بنیان‌گذار مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان یکی از شخصیت‌های برجسته صنعت کشور به شمار می‌آمد. وی در سال 1359 به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران مجموعه معظم گازسوزان برای اولین بار در کشور تولید تجهیزات گازی ازجمله کنتور، رگلاتور و… را آغاز کرد که هم‌اکنون با بیش از 1250 نفر نیروی کار مستقیم در حال فعالیت است.

وی همچنین از سوی کانون مدیران ماشین‌‎ساز و صنایع فلزی استان اصفهان به‌عنوان نخبه صنعتی استان اصفهان در سال 94 معرفی شد.

بهمن ماه 1401 نیز از دکتر ابوالقاسم مرادی، به عنوان چهره ماندگار زیست‌بوم دانش‌بنیان و پیشکسوت عرصه صنعت کشور در دانشگاه اصفهان تجلیل شد.

شرکت فناور پلاستیک سپاهان اصفهان از سال 1385 به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین تولیدکننده محصولات یوپی‌وی‌سی و دبلیوپی‌سی در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1393 از سوی سازمان توسعه تجارت به‌عنوان صادرکننده نمونه در استان اصفهان برگزیده شده است.


ثبت نظر

ارسال