تجلیل از بنیان‌گذار فناورپلاستیک سپاهان به‌عنوان پدر معنوی دانش‌بنیان استان اصفهان

پنجره‌ایرانیان؛ در یک گردهمایی بزرگ از خدمات دکتر ابوالقاسم مرادی، بنیان‌گذار هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان (سی‌فور) در عرصه صنعت، کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان قدردانی به عمل آمد.
  • چهارشنبه 23 فروردین 1402 ساعت 9:6

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، مراسم تجلیل از دکتر ابوالقاسم مرادی، بنیان‌گذار هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان (برندهای سی‌فور، سی‌پان، سی‌دُر و EMT) و پدر معنوی شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ مصادف با روز کارآفرینی، برگزار شد.

دکتر مرادی مؤسس هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان، تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی سی‌فور، سی‌پان، سی‌دُر و EMT و هم‌چنین از مؤسسین و عضو هیئت‌مدیره شرکت معظم گازسوزان است که در حال حاضر با بیش از ۱۰۰۰ نفر پرسنل مستقیم فعالیت می‌کند.

در این مراسم که به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در سالن همایش‌های پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان بر پا شد، بیش از ۵۰۰ میهمان شامل مدیران شرکت‌های برتر دانش‌بنیان اصفهان، مقامات دانشگاهی و استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اصفهان و جمعی از فعالین اقتصادی با حضوری گرم و پرشور مراتب قدردانی خود را نسبت به دکتر مرادی و خدمات ماندگار ایشان در عرصه صنعت و دانش‌بنیان ابراز کردند.

افراد برجسته‌ای ازجمله دکتر ابطحی (رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان) آقای سیستانی (فرماندار اسبق اصفهان و معاون اسبق استاندار اصفهان) دکتر نجات‌بخش (رئیس انجمن دانش‌بنیان اصفهان)، دکتر مسعود گل‌شیرازی (رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی اصفهان) و تعدادی از دوستان و همکاران قدیمی دکتر مرادی و همچنین آقای مهندس حمید مرادی فرزند ایشان که خود ازجمله نخبگان و کارآفرینان موفق کشور است در این مراسم سخنرانی کرده و از ویژگی‌های بعضاً منحصربه‌فرد ایشان تقدیر به عمل آوردند.

در پایان از سردیس دکتر مرادی رونمایی شد و با اهدای حلقه‌گل و تقدیرنامه همراه با تشویق پرشور، مداوم و ایستاده حضار و نهایتاً سخنرانی ایشان، بخش اول مراسم به پایان رسید.

بخش دوم مراسم نیز با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن دانش‌بنیان اصفهان و شهرداری آغاز شد و در ادامه با سخنرانی سخنگوی شورای شهر اصفهان و قدردانی از افراد تأثیرگذار و خانواده درگذشتگان سال گذشته این انجمن پایان یافت.

 


ثبت نظر

ارسال