رونمایی از محصول جدید پروفیل مغز رنگی سی‌فور در مشهد

پنجره‌ایرانیان؛ مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان (سی‌فور) از محصول جدید پروفیل مغز رنگی دوطرف لمینت (HOTMELT) در همایش مشهد رونمایی کرد.
  • پنجشنبه 27 بهمن 1401 ساعت 4:35

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، همایش سی‌فور که 25 دی‌ماه امسال در مشهد برگزار شد به دلیل رونمایی از محصول جدید سی‌فور رنگ و بویی دیگر داشت. مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان با تلاش روزافزون در جهت پیشبرد هدف اصلی خود که تولید هر چه‌بهتر محصولات و برطرف کردن نیاز مشتریان است، گامی دیگر در جهت تولید پروفیل‌های رنگی برداشته و پروفیل مغز رنگی دوطرف لمینت (HOTMELT) را به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

این پروفیل با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای فناوری دنیا و تکنولوژی منحصربه‌فرد HOTMELT تولید شده و این امکان را فراهم می‌کند که ظاهر پنجره با معماری و طراحی داخلی ساختمان هماهنگ شود. این محصول در طرح‌های متنوع چوب و در انواع رنگ‌ها ازجمله گردویی، مشکی، قهوه‌ای تیره و دودی متالیک موجود و مطابق با سلایق گوناگون است.

گفتنی است، هم‌اکنون پروفیل‌های سفید با تکنولوژی نانو، پروفیل‌های یک‌طرف رنگی HOTMELT و پروفیل‌های دوطرف رنگی لمینت (HOTMELT) با نظارت کامل واحد کنترل کیفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند تا پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای مشتریان باشند.

 


ثبت نظر

ارسال