برگزاری ششمین گردهمایی سی‌فور در مشهد

پنجره‌ایرانیان؛ سی‌فور ششمین گردهمایی خود را 25 دی‌ماه 1401 در شهر مشهد برگزار کرد.
  • پنجشنبه 27 بهمن 1401 ساعت 4:34

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان (سی‌فور) که از سال گذشته تاکنون گردهمایی‌های خود را در استان‌های اصفهان، تهران، فارس، کرمان و قم برگزار کرده است، این‌بار در استان خراسان افتخار میزبانی از نمایندگان و عاملین فروش پروفیل سی‌فور، تولیدکنندگان دروپنجره، اعضای اتحادیه دروپنجره سازان خراسان رضوی و دیگر فعالان این صنعت را تجربه کرد.

از اهداف مهم این همایش‌ها می‌توان به ایجاد نزدیکی و همبستگی بین مدیران و نمایندگان و آشنایی هرچه بیشتر سازندگان دروپنجره با مجموعه سی‌فور اشاره کرد. هم‌چنین این فرصت برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌شود تا مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کنند و در راستای حل کردن بعضی از مسائل، هم‌اندیشی صورت بگیرد.

بی‌شک در شرایط رقابتی کسب‌وکار امروزی، رضایت مصرف‌کنندگان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت شرکت‌ها در بازار است. در این همایش‌ها، نظرات و خواسته‌های مشتریان از طریق نمایندگان به مدیران انتقال پیدا می‌کند که دستاورد بزرگی برای مجموعه محسوب می‌شود. سی‌فور بر این باور است شرکت‌هایی در بازار از قدرت قابل‌توجهی برخوردار هستند که نیازها و خواسته‌‌های به‌حق مشتریان را اساس کسب‌وکار خود قرار داده‌اند.

 


ثبت نظر

ارسال