سی‌فور برگزیده جایزه ملی کیفیت ایران شد

پنجره‌ایرانیان؛ فناور پلاستیک سپاهان (سی‌فور) موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت ایران در هفدهمین دوره این رویداد شد.
  • شنبه 31 تیر 1402 ساعت 11:40

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، ایران عضو مؤسسه اندازه‌شناسی و استانداردسازی کشورهای اسلامی (اسمیک) است که ۵۷ کشور در آن عضویت دارند. در سال گذشته، ایران به عضویت هیئت‌مدیره اسمیک پیوست و کمک کرد تا گفتمان‌ها در خصوص این جایزه در بین این کشورها شکل بگیرد.

برگزاری رویداد جایزه ملی کیفیت ایران، رخدادی ویژه است که دانشوران، تولیدکنندگان، صنعتگران، فناوران و ارائه‌کنندگان خدمات در سطح کشور را تشویق می‌کند تا کیفیت محصولات و خدمات را در همه جنبه‌های زندگی شهروندان، بهبود بخشند و با شرکت در این رویداد، برای دریافت این جایزه به رقابت ب‍پردازند. به شرکت‌ها و بنگاه‌های برنده، سه نوع گواهی حضور، گواهی سطح اهتمام و گواهی سطح اشتهار یک تا چهار ستاره اعطا می‌شود. شاخص‌های ارزیابی این جایزه بر اساس مشترکات جهان اسلام است و ایران در بین ۵۷ کشور عضو اسمیک در این زمینه پیشرو است.

در تاریخ ۲۶ تیرماه، هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران به‌عنوان تنها جایزه در حوزه تعالی و کیفیت کشور، با هدف ترویج فرهنگ کیفیت، بهبود فضای رقابت‌پذیری، تحقق رضایت مشتریان و بهبود عملکرد سازمان‌ها و ارتقای سطح کیفیت کالا و خدمات، در مرکز همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران تهران برگزار شد. بیش از ۵۰۰ بنگاه و شرکت برای دریافت این جایزه شرکت کردند که رشد حدود ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد اما ۱۴۷ واحد توانستند از فیلترهای سازمان ملی استاندارد عبور کرده و ارزیابی شوند. «مهاتیر محمد» نخست‌وزیر پیشین مالزی بنای حضور در این مراسم را داشت، اما بنا به دلایلی امسال به‌صورت تصویری و برخط شرکت کرد. همچنین دبیرکل اسمیک به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم حضور پیدا کرد.

در این دوره مانند دوره‌های قبل، شرکت‌ها و بنگاه‌هایی در حوزه‌های پتروشیمی، لبنی، صنایع تبدیلی، واحدهای بیمارستانی، دام‌پروری، شرکت‌های خدماتی، بازرسی و غیره حضور داشتند. با شرکت در این رویداد، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند بهبود عملکرد خود را در زمینه کیفیت محصولات و خدمات نشان دهند و با دریافت گواهی برنده شدن، به‌عنوان نمونه‌ای برتر در حوزه کیفیت شناخته شوند.

ازآنجاکه هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان بر این باور است که کیفیت حق مردم است و در تمام این سال‌‌ها به تلاش بی‌وقفه‌ خود برای بهبود کیفیت و کارایی محصولات، افزایش رضایت مشتریان و توسعه‌ پایدار ادامه داده، با شرکت در این مراسم و دریافت جایزه ملی کیفیت ایران، بار دیگر تعهد خود را نسبت به کیفیت و رضایت مشتریان اثبات کرد.


ثبت نظر

ارسال