حضور هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان در نمایشگاه بین‌المللی ارمنستان

پنجره‌ایرانیان؛ مجتمع فناور پلاستیک سپاهان (سی‌فور) در نمایشگاه بین‌المللی ارمنستان حضور یافت.
  • شنبه 31 تیر 1402 ساعت 11:57

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، در دنیای امروز، شرکت‌های فعال در زمینه تولید و صادرات محصولات، نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه‌ی اقتصاد جهانی دارند. ازجمله شرکت‌هایی که با تولید محصولات باکیفیت خود، موفق به کسب بازار قابل‌توجهی در سطح بین‌المللی شده‌‌، هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان است. برندهای برجسته‌ این مجموعه شامل سی‌فور، سی پان، سی در، سی‌پان سایدینگ و EMT است.

این هلدینگ محصولات باکیفیت خود را با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری، تولید می‌کند و به دلیل بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و فرآیندهای تولید پیشرفته، محصولاتش در بازار داخلی و خارجی بسیار موردتوجه است. همچنین، مجموعه فناور در مسیر توسعه بازار و صادرات به کشورهای جدید است تا بتواند تولیدات خود را به سراسر جهان صادر کند. این تلاش‌ها و پیگیری‌ها منجر به رشد و توسعه چشم‌گیر این مجموعه در سطح بین‌المللی شده است.

در سال ۱۴۰۱، هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان پس از انجام بازاریابی مؤثر، محصولاتش را به کشور ارمنستان صادر کرد. این مجموعه تاکنون توانسته در پیشبرد اهداف خود در جهت صادرات گسترده به روسیه و حوزه CIS موفق عمل کند و به پیشرفت‌های بزرگی دست یابد.

به همین واسطه هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان در نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون که 1 خردادماه ۱۴۰۲ در ارمنستان برگزار شد، حضور فعالی داشت و با برپایی غرفه‌ای مجلل، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت. در این رویداد مهندس مقصودی، عضو هیئت‌مدیره و معاونت اجرایی هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان و نمایندگی فروش این مجموعه در کشور ارمنستان نیز حضور داشت.

واهان کروپیان، وزیر اقتصاد ارمنستان نیز از محصولات این مجموعه بازدید کرد و اظهار داشت: همکاری با مجموعه فناور پلاستیک سپاهان به توسعه‌ روابط دوستانه-تجاری بین ایران و ارمنستان کمک خواهد کرد.

وی تأکید کرد: این همکاری می‌تواند به‌عنوان یک فرصت برای تبادل دانش و تجربیات بین دو شرکت در نظر گرفته شود و به توسعه بازارهای جدید کمک کند.

گفتنی است، هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان با توجه به تلاش‌های بی‌وقفه در تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات به مشتریان در سطح بین‌المللی، به‌عنوان یکی از شرکت‌های برجسته‌ صنعتی در ایران شناخته می‌شود و در نظر دارد با تمرکز بر روی خلاقیت و نوآوری، قدرت رقابتی خود در بازار جهانی را تقویت کند.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال