توسعه بازار سی‌فور در روسیه

پنجره‌ایرانیان؛ هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان (سی‌فور) با صادرات محصولات به روسیه، گامی بلند در توسعه بازارهای جهانی خود برداشته است. این صادرات می‌تواند به موفقیت‌های بیشتر این مجموعه در آینده کمک کند.
  • دوشنبه 22 آبان 1402 ساعت 22:16

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، در دنیای امروز، شرکت‌های فعال در حوزه‌ تولید و صادرات محصولات، نقش بسیار مهمی در توسعه‌ اقتصاد جهانی دارند. با توجه به این موضوع، هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان با برندهای سی‌فور، سی‌پان، سی‌در، سی‌پان سایدینگ و EMT توانسته با تولید محصولات باکیفیت، موفقیت‌های قابل‌توجهی در بازار جهانی کسب کند.

مجموعه‌ فناور با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری، محصولات خود را تولید می‌کند و به دلیل استفاده از مواد باکیفیت و فرآیندهای تولید پیشرفته، توانسته سهم بزرگی از بازار داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهد. همچنین این مجموعه در تلاش برای توسعه بازار و صادرات به کشورهای جدید است تا بتواند تولیدات خود را به سراسر جهان صادر کند. نتیجه‌ این تلاش‌ها، در توسعه و رشد شرکت و همچنین افزایش سهم بازار بسیار چشمگیر است.

در این راستا، دفتر فناورپلاستیک در ایروان که مسئولیت صادرات به حوزه CIS را دارد از یک سال پیش با تمرکز بر بازار روسیه اقدام به تحقیقات بازار و بازاریابی در این کشور کرده و قراردادهای متعددی در این خصوص امضا شده است که به‌تازگی با صادرات حدود 5 کانتینر از محصولات این شرکت به روسیه گام‌های اولیه برای فعالیتی گسترده و بلندمدت برداشته شده است.

علاوه بر این، انبار مرکزی فناورپلاستیک در ایروان احداث شده که انواع محصولات شرکت ازجمله پروفیل و درهای WPC در آن شارژ شده و در حال عرضه به بازار ارمنستان است.

این صادرات، نقطه عطفی در توسعه بازارهای جهانی هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان محسوب می‌شود. روسیه یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مصرفی در جهان است و با جمعیتی بیش از 14۳ میلیون نفر، پتانسیل بالایی برای رشد صادرات محصولات سی‌فور دارد.

 


ثبت نظر

ارسال