رنگ غم بر هجدهمین سالگرد تأسیس فناورپلاستیک سپاهان

پنجره‌ایرانیان؛ هجدهمین سالگرد تأسیس فناورپلاستیک سپاهان با غم از دست دادن مؤسس خود همراه بود.
  • یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 12:31

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، امسال، سالگرد تأسیس هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان در تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ رنگ و بوی غم و اندوه داشت. مؤسس هلدینگ، جناب آقای دکتر ابوالقاسم مرادی، چندی پیش دار فانی را وداع گفتند و جامعه علمی و صنعتی کشور از وجود ایشان بی‌بهره شد، گرچه خدمات ارزنده‌ ایشان همیشه جاودانه خواهد ماند. از دست دادن این مرد بزرگ، نه‌تنها برای خانواده‌اش بلکه برای تمامی پرسنل هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان که او را به‌عنوان پدری دلسوز، دوراندیش و راهبر می‌شناختند، غمی بزرگ و مصیبتی جانکاه است.

جامعه علمی کشور در طی همین مدت کوتاهِ از دست دادنِ آقای دکتر مرادی دلتنگ خوبی‌های اوست.

-   دلتنگ دانایی و ذکاوت ایشان که صرف توسعه علمی کشور می‌شد،

-   دلتنگ صمیمیتی که به اطرافیانش جان می‌بخشید،

-   دلتنگ صبری بی‌مثال که بر ناملایمات داشت و

 -  دلتنگ لطفی بی‌دریغ که جز جسم و جان او که از زحمتی طاقت‌فرسا  نمی‌آسود، همه از آن برخوردار بودند.

ایشان شیفته خدمت بودند و با رنگی خدایی و فارغ از همه‌چیز، تمام تلاش خود را در راه رشد و پیشرفت کشور انجام ‌دادند.

حمایت وسیع و پیوسته ایشان از نوآوری و تأثیر بسیار زیادی که در توسعه فناوری داشتند ریشه در اعتقادی عمیق به قابلیت‌ها و استعدادهای جوانان این مرزوبوم داشت.

آنچه در نظر دیگران پیچیده و غامض می‌آمد در ذهن پویای ایشان سهل و قابل‌حل بود و داشتن چنین روحیه‌ای باعث بالندگی شرکت‌های دانش‌بنیانی همچون هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان شد.

تمام هدف فناور پلاستیک سپاهان ازاین‌پس، تداوم مسیر دکتر مرادی خواهد بود. فرزند ایشان، مهندس حمید مرادی به‌عنوان مدیرعامل با همراهی پرسنل این مجموعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد تا موفقیت‌های بیشتری را برای این هلدینگ به ارمغان آورند. 


ثبت نظر

ارسال