دریافت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه توسط فناور پلاستیک سپاهان

پنجره‌ایرانیان؛ مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان موفق به دریافت گواهینامه IEC/ISO 17025 (گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه) از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شده است.
  • یکشنبه 23 آبان 1400 ساعت 0:50

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی فناور پلاستیک، مجتمع صنایع فناور پلاستیک، سپاهان تولیدکننده پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی با برند «سی‌فور»، دیوارپوش و سقف کاذب یوپی‌وی‌سی با برند «سی‌پان» و درهای وود پلیمر با برند «سی‌دُر» با سال‌ها تجربه تولید محصولات ساختمانی استاندارد، موفق به اخذ گواهینامه IEC/ISO 17025 شده است. بر اساس این گواهینامه آزمایشگاه مجتمع صنایع فناور پلاستیک جزو آزمایشگاه‌های مرجع مورد تایید اداره استاندارد جهت تست محصولات مرتبط قرار می‌گیرد.

این گواهینامه در صنعت دروپنجره یوپی‌وی‌سی فقط در اختیار این شرکت و یک شرکت معتبر دیگر است. بر طبق این گواهینامه آزمایشگاه این شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات به‌روز و کامل و نیروی متخصص به‌صورت مستقل از شرکت و بدون هیچ‌گونه جانب‌داری، مرجع اداره استاندارد جهت تست محصولات شرکت‌های مختلف و ارائه گزارش نتیجه به این اداره محترم است.

استاندارد ایزو 17025 دربرگیرنده کلیه الزامات برای اجرای سیستم مدیریت منسجم و احراز صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون است. این الزامات باعث تضمین تولید نتایج معتبر ازلحاظ فنی می‌شوند. مراجع تایید صلاحیت که صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون را به رسمیت می‌شناسند این استاندارد را به‌عنوان مبنای تایید صلاحیت قرار می‌دهند. این استاندارد حاصل تجربیات وسیع اجرای ISO/IEC Guide25 و استاندارد اروپایی EN45001 بوده و اکنون جایگزین هر دوی آنها شده است. در تدوین این استاندارد، الزامات استاندارد ISO 9001 در حوزه خدمات آزمون و کالیبراسیون، لحاظ شده است. استاندارد ISO17025/IEC همچنین شامل الزامات فنی موردنیاز برای احراز صلاحیت فنی است.


ثبت نظر

ارسال