رونمایی از جدیدترین محصول مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان؛

پروفیل یو.پی.وی.سی رنگی "سی‌فور"

  • یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 16:44

«مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان» فعالیت خود را در سال 1384 با هدف تولید اجزا و مصالح ساختمانی از جنس پلیمر در شهرک صنعتی نجف‌آباد واقع در استان اصفهان آغاز کرد. این مجتمع درحال‌حاضر در مساحتی بالغ ‌بر 70 هزار مترمربع و با بهره‌گیری از بزرگ‌ترین مجموعه خطوط اکستروژن به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشتاز در زمینه تولید قطعات پلیمری ساختمانی در کشور فعالیت می‌کند.

یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین راهبردهای فناور پلاستیک سپاهان، پاسخ شایسته به سه نیاز فعالان صنعت ساختمان شامل پروفیل‌های یو.پی‌. وی.‌سی در و پنجره (با برند سی‌فور)، پانل‌های دیوارپوش و سقف کاذب یو.پی.وی.سی (با برند سی‌پان) و درهای داخلی ساختمان (با برند سی‌در) از جنس وود پلیمر است.

پروفیل در و پنجره سی‌فور پس از یک دهه حضور موفق در بازار و شناخت دقیق و از نزدیک نیاز مصرف‌کننده و مشکلات پروفیل‌های در و پنجره یو.پی.وی.سی و در راستای خط‌مشی اصلی خود یعنی «نوآوری»، اقدام به تولید و عرضه محصولی جدید و منحصربه‌فرد کرده که «پروفیل رنگی سی‌فور» نام گرفته است. واحد تحقیق و توسعه مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان به‌عنوان یکی از پویاترین و فعال‌ترین واحدهای این مجموعه، پس از سال‌ها تحقیق و آزمایش، به تولید پروفیل در و پنجره یو.پی.وی.سی رنگی طرح دار با طرح‌های مختلف چوب و... دست یافته و این دانش جدید را که جایگزین بسیار مناسب‌تری ازلحاظ کیفیت و قیمت برای پروفیل‌های روکش‌دار است به مرحله تولید رسانده است. برای معرفی بیشتر این محصول جدید و آشنایی مخاطبان نشریه با خواص و مزایای پروفیل رنگی سی‌فور گفتگویی با آقای مهندس حمید مرادی، مبتکر این محصول نوین و مدیرعامل مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان انجام داده‌ایم که مشروح این گفتگو را در ادامه با هم می‌خوانیم:

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 136-بهمن97

 


ثبت نظر

ارسال