دریافت گواهینامه اطلس آمریکا توسط پروفیل سی‌فور

پنجره‌ایرانیان؛ پروفیل سی‌فور موفق به دریافت گواهینامه آزمون هوازدگی و تغییر رنگ از آزمایشگاه اطلس آمریکا شد.
  • یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 21:25

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، به دلیل اهمیت زیاد موضوع تغییر رنگ پنجره دوجداره نمونه‌های پروفیل‌های دروپنجره سی‌فور برای اطمینان از کیفیت و ثبات رنگ به آمریکا ارسال شده و زیر نظر آزمایشگاه اطلس آمریکا که جزو معتبرترین آزمایشگاه‌های دنیاست مورد تست قرار گرفتند.

پروفیل‌های سی‌فور در دستگاه بسیار مدرن (UA-EMMA) در فضای باز صحرای آریزونا و همچنین صحرای فلوریدا مورد تست هوازدگی و تغییر رنگ قرار گرفتند. نتایج این آزمون بسیار رضایت‌بخش بوده و نشان‌دهنده موفقیت تکنولوژی نانو و (HOTMELT) بکار رفته روی پروفیل یوپی‌وی‌سی برای افزایش مقامت پروفیل در برابر شرایط جوی سخت بوده است.

دلتا E شاخص تغییر رنگ است، این عدد برای پروفیل‌های رنگی و سفید سی‌فور در شرایط آفتاب صحرای فلوریدا زیر ۱ اندازه‌گیری شده است. نتایج آزمایش اطلس تاییدکننده این موضوع است که تغییرات ظاهری پروفیل بسیار کمتر از حد استاندارد بوده و پروفیل سی‌فور از مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و شرایط جوی نامناسب برخوردار بوده و بدون تغییر رنگ است.

آزمایشگاه اطلس با بیش از ۱۰۰ سال سابقه و با تجهیزاتی به‌روز و مدرن، پیشرو در ارائه انواع خدمات تست هوازدگی در فضای باز است. در این آزمایشگاه انواع تست‌های بین‌المللی شامل ISO، ASTM، DIN، JIS و بسیاری دیگر برای صنایع مختلف ازجمله شرکت‌های بزرگ خودروسازی، منسوجات، پلاستیک و مواد افزودنی، هوافضا، محصولات ساختمانی و معماری انجام می‌شود.

آزمایشگاه اطلس علاوه بر تست‌های مقاومت در برابر نور و هوازدگی، تست خوردگی و اشتعال‌پذیری و همچنین خدمات آموزش و مشاوره فنی به مشتریان را در سراسر جهان ارائه می‌‌دهد. آزمایشگاه اطلس با تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای که در اختیار دارد انواع تست مقاومت در برابر نور را در فضای باز و در صحرای آریزونا و فلوریدای آمریکا بر روی محصولات مختلف انجام می‌دهد.


ثبت نظر

ارسال