ظرفیت طرح مسکن ملی بیشتر از مسکن مهر است

پنجره‌ایرانیان؛ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح جهش تولید و تامین مسکن علاوه بر تامین مسکن برای خانه اولی‌ها و خانوارهای شهری و روستایی به دنبال حل معضل حاشیه‌نشینی و بافت‌های فرسوده شهری نیز است.
  • چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 12:23

به گزارش ایسنا سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جریان جلسه علنی مجلس و بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص طرح جهش تولید و تامین مسکن، در تذکری بیان کرد: از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران بابت پیگیری این طرح که یکی از دغدغه‌های مهم مردم است، تشکر می‌کنم. با تصویب این طرح این پیام به مردم داده می‌شود که مجلس یازدهم برای ساماندهی بازار مسکن گام خوبی برداشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: ظرفیت این طرح برای ساخت مسکن بیش از ۵/ ۲ برابر طرح مسکن مهر است. طرح مسکن مهر تنها دو محور ساخت مسکن برای خانه اولی‌ها و خانوارهای شهری و روستایی را دنبال می‌کرد اما این طرح علاوه بر این دو محور به حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده نیز پرداخته است.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر در این طرح به بحث تامین زمین که در نرخ مسکن موثر است نیز توجه شده است و با در نظر گرفتن سازوکارهایی به دنبال حل موانع موجود بر سر راه تولید مسکن است. نهایی و اجرایی شدن این طرح تاثیر زیادی بر روی بازار مسکن خواهد داشت.


ثبت نظر

ارسال