در جلسه کمیته آموزش انجمن تولیدکنندگان در و پنجره به تصویب رسید:

13 سرفصل جهت برگزاری سمینارها و کلاس‎های آموزشی

پنجره ایرانیان: در جلسه روز 7 مهرماه 1394 کمیته آموزش انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی 13 سرفصل پیشنهادی جهت کلاس‎ها و سمینارهای آموزشی این انجمن را تصویب کرد.
  • چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 12:0

بر اساس خبری که از سوی دبیرخانه انجمن تولیدکنندگان در و پنجره در اختیار نشریه پنجره ایرانیان قرار گرفت، عصر روز سه شنبه 7 مهرماه 1394 کمیته آموزش انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی تشکیل جلسه داد. این جلسه که در محل اجتماعات انجمن برگزار می‎شد، به تعیین محورهای سمینارهای آموزشی این انجمن اختصاص داشت.

 در این جلسه اعضای کمیته آموزش به بررسی و تبیین سرفصل‎های پیشنهادی جهت برگزاری کلاس‎ها و سمینارهای آموزشی انجمن با یکدیگر به بحث و گفتگو پرداختند و 13 سرفصل آموزشی به برگزارکنندگان کلاس‎ها و سمینارهای آینده پیشنهاد شد. کمیته آموزش انجمن در زمینه کلاس‎های حقوقی سه سرفصل بیمه، مالیات بر ارزش افزوده و مسائل حقوقی و قراردادها را پیشنهاد کرد. همچنین در زمینه تولید نیز از میان موارد مختلف مطرح شده نصب و اجرا، ساخت و تولید، طراحی و دیگر مباحث فنی را به عنوان سرفصل این بخش تعیین کرد. در ادامه اعضای کمیته آموزش، فروش و بازاریابی و تبلیغات، تامین و نگهداری و قیمت ‏گذاری و نهایتا کنترل و کیفیت، سیستم ایزو و مدیریت داخلی را به عنوان سرفصل‎های پیشنهادی کلاس‎ها و سمینارهای آموزشی انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی کشور تصویب کردند. 


ثبت نظر

ارسال