وحید جلالی پور دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره ایران:

دیدار معوق از اعضای جدید انجام شد

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره ایران از تعدادی کارخانه وابسته به صنعت درو پنجره، بازدید کردند.
  • سه شنبه 19 دی 1402 ساعت 7:42

به گزارش پنجره ایرانیان هفته سوم آذرماه، تعدادی از اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران از کارخانه‌های دخیل در صنعت در و پنجره که عضو این انجمن شده‌اند، بازدید کردند. در این دیدار که با حضور رئیس هیات مدیره، دبیر و تعدادی از اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره این تشکل صنفی برگزار شد، اعضای حاضر از کارخانه‌های گروه صنعتی پرشیا جام؛ گروه صنعتی یراق سازان ماکو، صنایع شیشه مارال و تولید در و پنجره وکا، بازدید کردند.

در پایان هر کدام از این دیدارها از سوی هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران یک لوح عضویت و یک منشور اخلاقی اعضای انجمن به مدیران کارخانه‌ها تقدیم شد.

وحید جلالی‌پور دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران درباره این بازدیدها به خبرنگار پنجره ایرانیان گفت: این دیدارها در اصل دیدارهای معوقی است که باید با اعضای جدید در محل کارخانه آنها  انجام می‌شد اما به دلیل شیوع کرونا در سال‌های گذشته و ممنوعیت تجمع، به تعویق افتاده بود. ما در این دیدارها وظیفه خود می‌دانیم به دیدار اعضای جدید برویم و حضور آنها را به خانواده انجمن خیرمقدم عرض کنیم در همین راستا، لوح عضویت و منشور اخلاقی اعضا هم به اعضای جدید تقدیم شد.

مشروح گزارش این دیدار، در شماره بعدی پنجره ایرانیان منتشر می‌شود.   


ثبت نظر

ارسال