انجمن در، پنجره و نمای استان تهران رسمیت یافت

  • دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 12:38

اعضای هیات‌ رئیسه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران در نشستی خبری که در تاریخ 21 خردادماه در محل دفتر انجمن برگزار شد، خبر صدور مجوز فعالیت این انجمن را رسما اعلام کردند. اعضای حاضر در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند تلاش‌های صورت گرفته تاکنون، به توضیح اهداف کلی و نیز اهداف کارگروه‎های هفت‎گانه این انجمن پرداختند.

به گزارش پنجره ‌ایرانیان، در آغاز این نشست که با حضور شماری از رسانه‎های فعال در صنعت ساختمان برگزار می‎شد، آرش فداکار از اعضای هیات‌ مدیره انجمن توضیحاتی پیرامون نحوه شکل‌گیری و آغاز به کار انجمن ارائه داد. فداکار به اولین جلسه و گردهمایی اشاره کرد که با کمک چند تن از دوستان در سال 94 در هتل اوین و با حضور قریب به 100 شرکت برگزار شد و همان جمع اولیه باعث شکل‌گیری انجمن در و پنجره و نما شد.

وی گفت: در صحبت‌هایی که با آقایان ابوالفضل رضایی و حمید عموشعبانی در سندیکای آلومینیوم داشتیم بر لزوم تشکیل انجمنی برای تولیدکنندگان در و پنجره تاکید شد لذا تصمیم گرفتیم با دعوت تعدادی از همکاران، نشستی برگزار کرده و درباره این موضوع همفکری و اقدام شود. ماحصل آن صحبت‌ها تشکیل جلسه‌ای در هتل اوین بود که در آن بالغ ‌بر 130 نفر از 106 شرکت حضور داشتند. در این جلسه هیات موسسان انجمن با اخذ رای از حاضران انتخاب شده و مقدمات اولیه شکل‌گیری این انجمن فراهم آمد. هیات موسسان پس از این جلسه بلافاصله فعالیت‎های خود را آغاز کرده و با تعیین کارگروه‎های متعدد و صرف وقت و هزینه بسیار، بستر شکل‎گیری انجمن را مهیا کردند. به‎طور کلی می‎توان گفت در حدود این سه سالی که از تاریخ برگزاری آن جلسه می‎گذرد، این افراد هرگز بیکار ننشسته و تلاش بسیاری برای فراهم آوردن مقدمات لازم و شکل‎گیری بستری مناسب به خرج دادند.

در ادامه مهندس رضایی، دبیر انجمن ضمن اعلام خبر تعیین اعضای هیات مدیره عنوان کرد: در اردیبهشت‌ماه امسال و با حضور نماینده وزارت کار انتخابات هیات مدیره برگزارشده و محمدحسین فریور از شرکت والاد، وحید احمدسلطانی از شرکت اسپیرال، حمید عموشعبانی از شرکت آلومینیوم میهن کار، آرش اسماعیل‌پور فداکار از شرکت سایتال ساخت، حسین باوفا از شرکت آلومات، آرش فرخ آشتیانی از شرکت پنجره دیبا و رسول گیلانی از شرکت پنجره نیکان به‌عنوان اعضای اصلی و برای یک دوره سه‌ساله به عضویت این هیات درآمدند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 129-تیر97

 

 


نظرات

یه آدم معمولی

بگید این فداکار حقوق پرسنلشو بده بجای سخنان زیبا در مورد مسایل فنی

ثبت نظر

ارسال