۶۰ هزار واحد مسکن ملی در استان تهران فاقد متقاضی است

پنجره‌ایرانیان؛ استاندار تهران اعلام کرد: ۶۰ هزار واحد مسکن ملی در این استان فاقد متقاضی است که واجدان شرایط می‌توانند نسبت به ثبت‌نام این واحدها اقدام کنند.
  • دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 11:7

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به مهم‌ترین موضوعات بررسی‌شده اظهار داشت: مهم‌ترین کار اتمام پروژه‌های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت‌نام کرده و پول آن را پرداخت کردند.

به گفته وی، در این راستا ۳۲۲ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که ۸۵ درصد تحویل داده شده و ۱۵ درصد باقی‌مانده نیز تعیین تکلیف شد تا موانع آن برداشته شود.

استاندار تهران با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان اعلام آمادگی کرده‌اند تا نسبت به نصب انشعابات اقدام کنند، تصریح کرد: با توجه به کمک شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهرهای جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار مالی به شهروندان اقدامات پیگیری شود و تا ۳۰ مردادماه واحدهای باقی‌مانده تحویل داده شوند.

وی با اشاره به طرح مسکن اقدام ملی گفت: این طرح ویژگی خاص خود را دارد، در کنار شهرها است و مشکلات زیرساختی و دریافت خدمات زیربنایی را ندارند؛ ازاین‌رو شهرداران استان تهران مکلف شدند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: ۷۲ هزار مسکن اقدام ملی سهم استان تهران است که تاکنون ثبت‌نام ۱۲ هزار نفر نهایی شده و پول پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به وجود ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی در استان تهران، گفت: افراد می‌توانند سامانه را مطالعه کرده و در صورت داشتن شرایط، ثبت‌نام کنند و مطابق با زمان‌بندی ظرف دو سال واحدها را تحویل بگیرند.


ثبت نظر

ارسال