گزارش جلسه استیضاح عباس آخوندی

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر راه‌وشهرسازی صبح روز سه‌شنبه 94/7/14 با حضور تعدادی از اعضای هیات دولت که عباس آخوندی را همراهی می ‏کردند، تشکیل شد.
  • دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 9:35

این دولتمردان عبارت بودند از: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ، علی جنتی وزیر ارشاد، فانی وزیر آموزش و پرورش، گودرزی وزیر ورزش و جوانان، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، زنگنه وزیر نفت، همچنین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و سیدحسین هاشمی استاندار تهران.

جلسه استیضاح عباس آخوندی در حالی آغاز شد که فراکسیون رهروان ولایت در جلسه صبح امروزش مخالفت اعضای این فراکسیون با استیضاح را اعلام کرد. وزیر راه و شهرسازی در جلسه فراکسیون رهروان ولایت در خصوص دو موضوع اساسی به سوالات نمایندگان پاسخ داد؛ اول، در خصوص خط آهن بجنورد در استان خراسان شمالی و دوم، در خصوص وظایف سازمان نظام مهندسی و شهرداری، همچنین در خصوص مسکن مهر توضیحاتی ارائه داد. پاسخ‌های وزیر در خصوص خط ‌آهن استان خراسان شمالی به ویژه شهرستان بجنورد توضیحات فنی و تخصصی بود. همچنین وی در خصوص وظایف سازمان نظام مهندسی و شهرداری که هر دو جزو ناظران ساخت و ساز در شهرها به شمار می‌روند توضیحاتی ارائه داد، مبنی بر آن که شهرداری نمی‌تواند هم ناظر بر ساخت و ساز و هم مجری فرآیند ساخت مسکن باشد.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

 

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 97 ــ آبان 94


ثبت نظر

ارسال