جلسه هماهنگی ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران

پنجره‌ایرانیان؛ نشست «هم‌اندیشی برگزاری ششمین کنفرانس و نمایشگاه آلومینیوم ایران» با حضور مدیران عامل شرکت‌ها و تشکل‌های حوزه آلومینیوم برگزار شد.
  • دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 11:4

جلسه هماهنگی ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران با حضور عباس نعیمی (قائم‌مقام ایمیدرو)، محمد آقاجانلو (معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو)، هوشنگ گودرزی (رئیس سندیکای صنایع آلومینیوم ایران و مدیر اجرایی شرکت آلومینیوم پارس)، ابوالفضل رضایی (دبیر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران)، آریا صادق نیت حقیقی (مدیرعامل شرکت قم آلیاژ)، شاهین مارکاریان (مدیرعامل شرکت سوان غرب)، احمد مجیدی (مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران)، شهریار طاهرپور (مدیرعامل شرکت آلومینیوم جنوب)، در ایمیدرو برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قائم‌مقام ایمیدرو ضمن تاکید بر برگزاری ششمین کنفرانس آلومینیوم ایران با رویکرد تقاضامحور، اعلام کرد: محور این کنفرانس بومی‌سازی است و در این گردهمایی باید نیازهای شرکت‌ها حوزه آلومینیوم موردبررسی قرار بگیرد.

عباس نعیمی افزود: با توجه به شرایط تحریم در کشور و بهره‌مندی از این فرصت در جهت تامین نیازهای شرکت‌ها با توان داخلی، رویکرد این کنفرانس بر مبنای بررسی نیازهای شرکت‌ها و ارائه راهکارها خواهد بود. با برگزاری هدفمند و حضور شرکت‌های تقاضامند در این کنفرانس، می‌توان بیش‌ازپیش برنامه‌های توسعه‌ای بخش آلومینیوم را دنبال کرد.

عضو هیات عامل ایمیدرو، مشارکت شرکت‌های آلومینیوم در تعیین عناوین کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی کنفرانس را مهم خواند و افزود: شرکت‌ها، سندیکا آلومینیوم و مجریان این کنفرانس با تشکیل کارگروه می‌توانند، نیازهای اساسی این صنعت را موردبررسی قرار دهند.

در این نشست شهریار طاهرپور مدیرعامل آلومینیوم جنوب (سالکو) و احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) و نمایندگان شرکت‌های المهدی و جاجرم حضور داشتند و به طرح نکات موردنظر خود در صنعت آلومینیوم پرداختند.

گفتنی است، ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران، دوم و سوم اردیبهشت سال 1399 با شعار بومی‌سازی، در تهران برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال