رئیس هیات‌ مدیره گروتمان: «برند برتر» مرجع اصلی فعالان صنعت آلومینیوم کشور است

پنجره‌ایرانیان؛ رئیس هیات ‌مدیره شرکت گروتمان در سومین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح شاخصه‌های ارزیابی انتخاب برند برتر در، پنجره و نما عنوان کرد: سندیکای صنایع آلومینیوم ایران نقش حساس و تعیین‌کننده‌ای در انتخاب «برند برتر» به‌عنوان مرجع اصلی تولیدکنندگان صنایع آلومینیومی کشور دارد.
  • چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 20:11

به گزارش فلزات آنلاین، سندیکای صنایع آلومینیوم ایران هم‌زمان با برگزاری ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران که 2 و 3 اردیبهشت‌ماه سال 1399 در تهران برگزار می‌شود، برترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات آلومینیومی در کشور را انتخاب و معرفی می‌کند.

فرخ ظفر فرخی با حضور در این جلسه افزود: سندیکای صنایع آلومینیوم ایران به‌عنوان یکی از تشکل‌های پیشرو در بخش معرفی برندهای برتر و برندسازی در این حوزه، در سال‌های اخیر این مهم را با دقت بیشتری انجام داده است زیرا به‌عنوان مرجع اصلی تولیدکنندگان صنایع آلومینیومی در کشور شناخته می‌شود.

رئیس هیات ‌مدیره شرکت گروتمان اذعان کرد: مقرر شده است که یک یا دو پروژه برتر شرکت‌های تولیدکننده داخلی که با تکیه ‌بر توانمندی‌های کشور اجرا شده از طرف سندیکای صنایع آلومینیوم ایران معرفی شود.

گفتنی است، سومین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح شاخصه‌های ارزیابی انتخاب برند برتر در، پنجره و نما در ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران با حضور جمعی از مدیران و فعالان این حوزه در دفتر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران برگزار شد؛ در این جلسه تغییراتی به‌منظور انتخاب برترین شرکت تولیدکننده در، پنجره و نمای آلومینیومی پیشنهاد و اعمال شد.


ثبت نظر

ارسال