دبیر سندیکای صنایع آلومینیوم: از تولیدکنندگان برتر و شرکت‌های پیشرو تقدیر می‌شود

پنجره‌ایرانیان؛ دبیر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران گفت: سندیکای صنایع آلومینیوم ایران به‌منظور ترغیب و تقدیر از تولیدکنندگان برتر و شرکت‌های پیشرو در زمینه نوآوری‌های نوین، اقدام به انتخاب شرکت‌های فعال در این حوزه به‌عنوان برند برتر در ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم می‌کند.
  • چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 20:11

به گزارش فلزات آنلاین، سندیکای صنایع آلومینیوم ایران هم‌زمان با برگزاری ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران که هر دو سال یک‌بار و در اردیبهشت‌ماه 1399 برگزار می‌شود، برترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات آلومینیومی در کشور را انتخاب و معرفی می‌کند.

ابوالفضل رضایی در سومین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح شاخصه‌های ارزیابی انتخاب برند برتر در، پنجره و نما اظهار داشت: در جلساتی که در دفتر سندیکا برگزار می‌شود، به‌منظور شناخت و بررسی شرکت‌های تولیدکننده محصولات آلومینیومی، اصول و شاخص‌هایی انتخاب شده تا به این وسیله در جهت هماهنگ‌سازی و انطباق اصول تولید با روش‌های روز دنیا، شاخص‌های به‌روز شده‌ای مطرح شود.

وی افزود: در سومین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح شاخصه‌های ارزیابی انتخاب برند برتر در، پنجره و نما شاخص‌های ارزیابی دوره‌های گذشته موردبازنگری فعالان این حوزه قرار گرفت تا آخرین دستاوردها و روش‌های محاسباتی در شاخصه‌های آتی، مدنظر قرار بگیرد.

گفتنی است، سومین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح شاخصه‌های ارزیابی انتخاب برند برتر در، پنجره و نما در دفتر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران با حضور جمعی از مدیران و فعالان این حوزه برگزار شد؛ در این جلسه تغییراتی به‌منظور انتخاب برترین شرکت تولیدکننده در، پنجره و نمای آلومینیومی پیشنهاد و اعمال شد.

 


ثبت نظر

ارسال