بازدید هیات مدیره سندیکای آلومینیوم از نمایشگاه ایران متافو

پنجره‌ایرانیان؛ اعضای هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم ایران از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دیدن کردند.
  • دوشنبه 14 آذر 1398 ساعت 11:31

اعضای هیات مدیره سندیکای آلومینیوم ایران شامل مهندس گودرزی رئیس سندیکا، مهندس حقیقی نائب رئیس و مهندس رضایی دبیر سندیکا با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو از غرفه شرکت‌های آلومینیوم حاضر در این نمایشگاه بازدید کردند.

«شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو» از ۸ تا ۱۱ آذرماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، معدن و صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، ریخته‌گری و کوره‌های صنعتی، آهنگری، ماشین‌کاری و قالب‌سازی با حضور ۳۸۲ شرکت داخلی و خارجی از ۱۶ کشور دنیا برگزار شد.

در این نمایشگاه ۲۹۷ شرکت داخلی و ۸۵ شرکت خارجی از کشور‌های آلمان، ایتالیا، چین، امارات، فرانسه، هند، اسپانیا، سوئیس، انگلیس، ترکیه، اتریش، مکزیک، استرالیا، سوئد، روسیه و ژاپن حضور داشتند.

در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی شرکت‌های داخلی و خارجی، نوین‌ترین محصولات خود در زمینه آهن، فولاد، آلومینیوم و ... را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند. آشنایی با فناوری‌های تولید و پیشرفت‌های این حوزه، تبادل اطلاعات و دانش و فناوری‌های روز میان مشارکت‌کنندگان و متخصصان ازجمله دستاورد‌های مهم این نمایشگاه بود.

 

 


ثبت نظر

ارسال