از پروفیل تا پنجره با دو نشان استاندارد ملی

پنجره ایرانیان:مدیرعامل گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آلگروه صنعتی اکسیرآسا تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی با نشان تجاری «ایده‌آل»، طرحی نو و متفاوت در راستای حمایت همه جانبه از حقوق مصرف‌کنندگان و البته تولیدکنندگان و سازندگان در و پنجره‌های یو‌وی‌وی‌سی برداشته است؛ آنهم با رویکردی «فرایندمحور» و با باور عملی بر شعاری بنیادین «حمایت ایده‌آل؛ از تولید پروفیل تا مصرف پنجره» . البته این تنها یک شعار تجاری یا رویکردی مقطعی نیست بلکه باور و اعتقاد حرفه‌ای گروه صنعتی اکسیرآسا در زمره یکی از برترین تولیدکنندگان پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی در کشور است .
  • پنجشنبه 23 آبان 1392 ساعت 11:49

برای مشاهده فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید.

مدیرعامل گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آلگروه صنعتی اکسیرآسا تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی با نشان تجاری «ایده‌آل»، طرحی نو و متفاوت در راستای حمایت همه جانبه از حقوق مصرف‌کنندگان و البته تولیدکنندگان و سازندگان در و پنجره‌های یو‌وی‌وی‌سی برداشته است؛ آنهم با رویکردی «فرایندمحور» و با باور عملی بر شعاری بنیادین «حمایت ایده‌آل؛ از تولید پروفیل تا مصرف پنجره» . البته این تنها یک شعار تجاری یا رویکردی مقطعی نیست بلکه باور و اعتقاد حرفه‌ای گروه صنعتی اکسیرآسا در زمره یکی از برترین تولیدکنندگان پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی در کشور است .

یکی از اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین اهداف این گروه صنعتی، از بدو تاسیس، تلاش در جهت تولید محصولات صادراتی، قابل رقابت در بازارهای جهانی و برخوردار از بالاترین استاندارد همراه با یک رویکرد فرایند محور در ارتباط با تولیدکنندگان در و پنجره یو‌پی‌وی‌سی در سراسر میهن عزیز و رعایت حقوق مصرف‌کننده نهایی یعنی مردم بوده که خوشبختانه تاکنون از هیچ کوششی برای ارتقای کیفیت و رقابت سالم دریغ نشده و ان‌شاء‌الله هم ادامه خواهد داشت. با توجه به استقبال از پروفیل های ایده آل و معطوف شدن شرکت به افزایش ظرفیت تولید، همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت درب و پنجره تهران فرصتی دست داد تا همایشی با نمایندگان منتخب ، در هتل همای تهران برگزار گردد که در این نشست صمیمانه ضمن دریافت دیدگاه ها و پیشنهادات نمایندگان ، مصمم شدیم در جهت حمایت همه جانبه از نمایندگیهای خود در سراسر کشور، طرح نوینی با رویکرد حمایت ایده آل از تولید پروفیل تا مصرف پنجره را رونمایی کنیم.

 در این طرح ، گروه صنعتی اکسیر آسا بهمراه بیش از 150 نماینده رسمی در سراسر کشور ضمن ورود به بازار درب و پنجره ، پس از اخذ سفارشات ، ضمن  کنترل و نظارت کارشناسان این شرکت ، نسبت به ساخت و نصب آن توسط نمایندگی های رسمی اقدام مینماید . با توجه به توان بالای این مجموعه (گروه صنعتی اکسیر آسا و نمایندگیهای رسمی این شرکت) همکاری خود را در خصوص ساخت در و پنجره های یو پی وی سی  در سراسر کشور اعلام می نماید. لذا شرکتهای ساختمانی ، انبوه سازان ، اشخاص حقوقی و حقیقی میتوانند جهت سفارشات خود مستقیماٌ با دفاتر نمایندگیها و یا با دفتر مرکزی این شرکت تماس حاصل نمایند تا پس از ثبت سفارش توسط واحد مربوطه، عملیات ساخت و نصب در نزدیکترین نمایندگی رسمی بمورد اجرا در آید . همچنین برای اطلاع و آگاهی عموم هموطنان، لیست نمایندگی های رسمی شرکت در سایت www.idealco.ir  به زودی ارائه خواهد شد .

آخرین نکته اینکه، گروه صنعتی اکسیرآسا «ایده‌آل» در چارچوب رویکرد فرایندمحور بر این اعتقاد است که در این فرایند از مدیریت و پرسنل شرکت  تا سازندگان درو پنجره یوپی‌وی‌سی با پروفیل‌های ایده‌آل و تمامی مصرف‌کنندگان نهایی، همه عضو یک خانواده بزرگ و صمیمی به نام خانواده ایده‌آل می باشند.

پنحره ایرانیان.سال ششم،شماره 68

 


ثبت نظر

ارسال