غرفه پروفیل ایده‌آل در نمایشگاه تویاپ 2015

پنجره ایرانیان: اکسیر آسا کیفیت برتر پروفیل ایرانی را به نمایش گذاشت شرکت و حضور فعالانه گروه صنعتی اکسیر آسا تولیدکننده پروفیل‌های یو.پی.وی.سی با نشان ایده‌آل در ضیافت بزرگان صنعت در و پنجره حاضر در نمایشگاه تویاپ ترکیه نشان داد که پروفیل‌های ممتاز تولید ایران، سرآمد عرصه رقابت هستند.
  • یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 9:30

 راستی پروفیل ایده‌آل چگونه ریسک حضور در نمایشگاه در و پنجره TUYAP 2015 ترکیه را پذیرفت، در حالی که پروفیل‌های تولید شده در ترکیه در بازار ایران حضوری پررنگ دارند؟

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

مهندس مرتضی معصومی، مدیرعامل شرکت اکسیرآسا در گفتگوی کوتاه با سردبیر پنجره ایرانیان، راز و هدف از حضور این شرکت و نمایش پروفیل ایده‌آل در نمایشگاه تویاپ ترکیه را نشان دادن توان کیفی و مزیت برندهای ایرانی در یکی از مهمترین نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی منطقه می‌داند و می‌گوید: پس از چند دوره حضور موثر و هدفمند و البته برنامه ریزی شده در نمایشگاه‌های تخصصی داخل کشور تصمیم گرفتیم تا با حضور در یکی از معتبرترین عرصه نمایشگاهی جهان، کیفیت محصولات خود را در معرض قضاوت بازدیدکنندگان قرار دهیم. تجربه اولین حضور یک برند ایرانی در صنعت تولید پروفیل‌های یو.پی.وی.سی در حالی به نام پروفیل ایده‌آل به ثبت رسیده است، که دستکم در سه سال اخیر به سبب رکود صنعت ساختمان و کاهش تعرفه واردات، می‌توان وفور پروفیل‌های ساخته شده در کشور ترکیه را در بازار ایران نظاره کرد. در این شرایط برپاکردن غرفه ای اختصاصی در بزرگترین ضیافت منطقه ای صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی، پرچم کیفیت پروفیل ایرانی را برافراشت. اقدامی که حتی با شگفتی تولیدکنندگان ترکیه هم مواجه شد. چه اینکه اهتزار پرچم پروفیل با کیفیت ایرانی آنهم در ضیافتی که 900 شرکت حاضر در نمایشگاه تویاپ به رقابت سخت روی آورده اند، خود نشان از یک موفقیت داشت و ترسیم کننده راه ورود پروفیل ایده‌آل در بازارهای جهانی است. چه اینکه بازدیدکنندگان از غرفه شرکت اکسیر آسا تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی ایده‌آل اذعان داشتند که کیفیت این برند ایرانی به مراتب بهتر از بسیاری از پروفیل‌های عرضه شده توسط شرکت‌های ترکیه ای است. اما چرا پروفیل باکیفیت جهانی ایده‌آل در بازار ترکیه و دیگر کشورها حضور ندارد؟
مهندس معصومی مدیرعامل شرکت اکسیر آسا، راز حضور پررنگ پروفیل‌های ترکیه ای در بازار ایران را کیفیت و قیمت پایین این محصولات می‌داند.
رازی که در شماره آینده نشریه پنجره ایرانیان به قلم مهندس معصومی، دبیر انجمن صنایع تولیدکنندگان پروفیل یو.پی.وی.سی ایران فاش خواهد شد. گفتنی است در نمایشگاه تویاپ 2015 ترکیه، علاوه بر حضور پررنگ شرکت‌های ترکیه ای، بازدیدکنندگان بسیاری از کشورهایی نظیر ایران، ترکیه، عراق، یمن، لیبی، مقدونیه، گرجستان، قیرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، افغانستان، کشورهای آسیای میانه و خاورمیانه حضور داشتند تا در جریان آخرین دستاوردها و کالاهای صنعت در و پنجره قرار گیرند.

دیدار با رئیس و بنیانگذار انجمن پروفیل سازان ترکیه
به گزارش روابط عمومی شرکت اکسیر آسا ایده‌آل، مهندس معصومی، دبیر انجمن پروفیل یو.پی.وی.سی ایران در نمایشگاه در و پنجره تویاپ 2015 ترکیه با مظفرتمیر رئیس و بنیانگذار انجمن تولیدکنندگان پروفیل یو.پی.وی.سی ترکیه دیدار کرد. دیداری که در آن طرفین با اشاره به فرایند تولید پروفیل در ترکیه، چگونگی حضور پروفیل‌های ترکیه ای و کیفیت و قیمت این محصولات به بحث نشستند. نشستی مهم که در شماره آینده پنجره ایرانیان، برخی از واقعیت‌های حضور رنگارنگ پروفیل‌های ترکیه ای در بازار ایران شفاف خواهد شد. مذاکرات مهندس معصومی و مظفر تمیر، یک حسن ختام جالب داشت؛ هدیه کتاب تخصصی راهنمای تولید و نصب در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی تهیه شده در شرکت اکسیر آسا ایده‌آل و البته هدیه کتابی در صنعت پروفیل یو.پی.وی.سی نوشته شده توسط رئیس انجمن پروفیل سازان ترکیه.
پروفیل ایده‌آل قدم در راهی نهاده که شاید تا پیش از این بسیاری آن را ناممکن و با ریسک فراوان می‌دانستند و تنها به حضور در نمایشگاه در و پنجره تویاپ ترکیه به عنوان بازدیدکننده اکتفا می‌کنند. بدون تردید حضور و همراهی دیگر شرکت‌های ایرانی برای حضوری هدفمند و موثر در نمایشگاه‌های بین‌المللی و تخصصی در و پنجره دنیا، می‌تواند پنجره ای باز به سمت دیدن آینده روشن تر باشد. گزارش تصویری پنجره ایرانیان از درخشش پروفیل ایده‌آل در نمایشگاه تویاپ 2015 ترکیه خود گویای واقعیت امیدوارکننده چشم‌انداز روشن این برند پرافتخار ایرانی است.

 

نشریه پنجره ایرانیان ـ سال هشتم ـ شماره 93 ـ تیر 94


ثبت نظر

ارسال