درخشش کم نظیر و اقدام کم سابقه با راهنمای ایده‌آل!

اشاره: سکوت خبری یکی از برترین شرکت‌های خوشنام تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی ایران که همواره حضوری فعالانه و مسوولانه در عرصه رسانه‌ای تخصصی صنعت ساختمان و به ویژه صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران داشته، بیش از آنکه تردید برانگیز جلوه کند، تحسین برانگیز بود.
  • شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 11:54

اشاره: سکوت خبری یکی از برترین شرکت‌های خوشنام تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی ایران که همواره حضوری فعالانه و مسوولانه در عرصه رسانه‌ای تخصصی صنعت ساختمان و به ویژه صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران داشته، بیش از آنکه تردید برانگیز جلوه کند، تحسین برانگیز بود. گروه صنعتی اکسیرآسا، تولیدکننده پروفیل با نشان تجاری ایده‌آل با مدیریت عامل آقای معصومی، پس از چندماه غیبت در فضای خبری صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی کشور، ظهوری خیره کننده داشت و بازهم حضوری متفاوت و البته معنادار را در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت در و پنجره ایران رقم زد. به ویژه اینکه اعضای خانواده بزرگ و همدل و صادق اکسیرآسا ایده‌آل منتظر دو اتفاق بودند؛ یکی اینکه خبر مهم روز دوم نمایشگاه در غرفه ایده‌آل چه خواهد بود و دوم اینکه در نشست هم اندیشی مدیریت ایده‌آل با مشتریان و نمایندگان چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ خبرنگار پنجره ایرانیان گزارش می‌دهد که چه اتفاق مهمی در روز دوم نمایشگاه در غرفه اکسیرآسا ایده‌آل روی داده که تحسین بسیاری را به همراه داشته و در نشست هم اندیشی خانواده ایده‌آل چه نقدها و نظرهایی مطرح شده که هم نشان از پیشتازی این برند ملی به سمت قله‌های افتخار دارد و هم مهر تاییدی است بر تلاش همگانی با هدف ارتقای هرچه بیشتر و خدماتی برتر در فرایند تولید در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران؛ آنهم با شعاری متمایز مبنی بر اینکه حمایت ایده‌آل از پروفیل تا مصرف کننده نهایی ادامه خواهد یافت. این گزارش را از دست ندهید.

برای مشاهده فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید:

رونمایی کتاب راهنمای تخصصی ساخت و نصب

در عصر روز دوم پنجمین نمایشگاه صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران، نخستین کتاب راهنمای تخصصی ساخت و نصب در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران توسط معصومی، مدیرعامل گروه صنعتی اکسیرآسا تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی با نشان تجاری شناخته شده و معتبر ایده‌آل رونمایی شد. اتفاقی کم سابقه در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت سازندگان و نصابان در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی. اما چه انگیزه‌ای باعث شده تا مدیریت و تیم کارشناسان اکسیرآسا ایده‌آل به فکر تهیه یک راهنمای تخصصی و جامع برای آموزش فعالان این صنعت بیافتند.

معصومی پس از رونمایی از این کتاب که در جمع خبرنگاران و البته نمایندگان و مشتریان شرکت ایده‌آل انجام شد، در پاسخ به سوال خبرنگار پنجره ایرانیان اظهار داشت: واقعیت این است که پس از سلسله مقالاتی که در ماهنامه تخصصی پنجره ایرانیان توسط شرکت اکسیرآسا منتشر شد و مورد استقبال بسیار خوبی هم قرار گرفت، این نیاز جدی احساس شد که آموزش حلقه مفقوده و کمتر مورد توجه صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران است و بسیاری علاقه مند هستند تا بیشتر و البته بهتر بیاموزند. او توضیح داد: اکسیرآسا ایده‌آل در راستای رسالت همیشگی خود برای ارتقای سطح کیفیت در و پنجره و عملی کردن راهبرد فرایند محور حمایت ایده‌آل از پروفیل تا پنجره، از سال گذشته تهیه راهنمای جامع و مبتنی بر آخرین دستاوردهای روز دنیا را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل تاکید کرد: در نهایت بررسی‌های ما نتیجه داد و برای حمایت مستند، فنی و یکپارچه و البته یکسان مشتریان گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل و دیگر شرکای تجاری خود، با همکاری جمعی از بهترین‌ها و دلسوزترین افراد موفق شدیم تا کتابی فنی و تخصصی با عنوان راهنمای تخصصی تولید و نصب در و پنجره‌های تجاری را منتشر و امروز از این کتاب رونمایی کنیم. معصومی با تقدیر ویژه از تیم فنی اکسیرآسا ایده‌آل که موفق شدند نخستین کتاب راهنمای این صنعت را به زبان فنی ترجمه کنند، خاطر نشان کرد: امروز این اطمینان را به همه مشتریان و نمایندگان همیشه همراه خانواده بزرگ ایده‌آل می‌دهیم که به یکی از دغدغه‌های فنی و آموزشی آنها پاسخ شایسته داده‌ایم و استفاده کنندگان از این کتاب راهنمای تخصصی ساخت و نصب در و پنجره یوپی‌وی‌سی به راحتی می‌توانند یاد بگیرند که آیا با روش صحیح و علمی اقدام به تولید و یا نصب در و پنجره می‌کنند یا نه؟

معصومی که در عین حال دبیر انجمن صنایع تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی ایران نیز هست، با اشاره به اینکه دوران آزمون و خطا در تولید و نصب در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی گذشته است، افزود: یکی از اساسی‌ترین نیازهایی که در این کتاب راهنما پاسخ داده شده، این است که به سازندگان و نصابان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران آموزش می‌دهد که به طور مثال برای ساخت و یا نصب در و پنجره‌ها در طبقات مختلف یک ساختمان باید چه پارامترهایی را در نظر بگیرند تا کیفیت و استانداردهای فنی به طور دقیق روی پنجره‌ها و درهای یوپی‌وی‌سی در برابر متغیرهایی چون فشار ساختمان، تغییرات آب و هوا و. . . حفظ شود. مدیرعامل گروه صنعتی اکسیرآسا در پایان تاکید کرد: آنچه روشن و مسلم است اینکه انتشار این کتاب که در آینده در اختیار تمامی مشتریان خانواده ایده‌آل قرار خواهد گرفت، نیازمند نقدهای کارشناسی است و تیم فنی و کارشناسی اکسیرآسا ایده‌آل مصمم است با دریافت نظرات و پیشنهادها و تجربه دیگران در انتشار نسخه دوم این کتاب، یک گام دیگر به سمت کیفیت برتر و خدمات استثنایی‌تر بردارد.

مهندس زارعی مدیر R&D گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل در جمع خبرنگاران راهبرد این شرکت موفق در انتشار کتاب راهنمای تخصصی تولید و نصب در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی را این گونه توضیح داد: واقعیت این است که دیدگاه مدیریت ارشد گروه صنعتی اکسیرآسا، هیات مدیره محترم و سهامداران همواره بر این مبنا استوار است که این شرکت قرار است فراگیر و زمان حیات آن دائمی باشد، تا روزی که فرزندان و نوادگان این گروه صنعتی در آینده به گذشته خویش افتخار کنند و در مسیری گام بردارند که بنیانگذاران بر آن همواره تاکید داشتند؛ کیفیت برتر همراه با آموزش همیشگی.

این مقام مسوول در شرکت اکسیرآسا افزود: نگاه فراگیر و فراسازمانی مدیریت شرکت، تیم فنی را به این سمت سوق داد که به هیچ عنوان نباید مشتریان خود را تنها بگذاریم و هرگز نباید تصور کنیم که پس از فروش پروفیل، وظیفه ما در قبال سازندگان و تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی و حتی فراتر از آن مصرف کنندگان نهایی به پایان رسیده است. مهندس زارعی تاکید کرد: نهایت اینکه بررسی‌ها و ارزیابی‌های مشترک تیم مدیریتی و فنی و البته مشاوران حرفه‌ای اکسیرآسا به این نتیجه انجامید که باید یک کتاب راهنما و مرجع و البته تخصصی را برای نخستین بار تهیه و منتشر کنیم، البته باید تاکید کنم که این کتاب راهنما تنها یک ترجمه محض متون آموزشی نیست و تلاش شده است تا این کتاب متناسب با مختصات پروفیل‌های تولیدی در ایران و قابل فهم برای کاربران ایران زمین بومی‌شود تا خوانندگان و استفاده کنندگان از این راهنمای مرجع بتوانند فهم مشترک و درک صحیح از نحوه تولید در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی داشته باشند.

مهندس مجدی که دارای سوابق و مطالعات گسترده در زمینه تولید در و پنجره‌های دو و چندجداره یوپی‌وی‌سی در کشور ایالات متحده آمریکاست و هم اکنون در گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل سمت مشاور مدیر عامل را عهده دار است، در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین کتاب راهنمای تخصصی تولید و نصب در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی ایران اظهار کرد: واقعیت این است که در این کتاب تلاش شده تا مطالعات و تجربه‌های دیگر کشورها از نحوه مونتاژ در و پنجره و حتی محاسبات دقیق فنی و اندازه گیری برای طبقات مختلف ساختمان‌ها جمع آوری و بر اساس یک نگاه فراگیر و جامع به دغدغه‌ها و نیازهای فعالان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران پاسخ دهد. او با تاکید بر اینکه گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل مصمم است تا چتر حمایتی خود را از مرحله تولید پروفیل باکیفیت و دارای استاندارد جهانی تا تولید، نصب و حتی تحویل در و پنجره‌ها به مصرف کننده نهایی گسترش دهد، افزود: یقین بدانید که انتشار نخستین کتاب راهنمای تخصصی، گام آخر نخواهد بود و در آینده خبرهای مهمتری از اکسیرآسا ایده‌آل در مسیر پیشرفت و کیفیت اعلام خواهد شد. این مقام ارشد اکسیرآسا ایده‌آل با تقدیر و ستایش تلاش تیم فنی این گروه صنعتی، اظهار کرد: محتوای این کتاب به نحوی تنظیم و نگارش شده که فراتر از سازندگان و تولیدکنندگان در و پنجره، حتی آرشیتکت‌ها و معماران و مهندسان ساختمان و مصرف کنندگان هم می‌توانند با مطالعه آن حقوق خویش در خصوص در اختیار داشتن یک در و پنجره استاندارد و تمام عایق را مطالبه کنند.

مهندس زارع‌زاده، مدیر کارخانه شرکت ایده‌آل هم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کتاب که به زودی در اختیار عموم فعالان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران قرار خواهد گرفت، به روشنی مراحل ساخت پروفیل، فرمول ترکیب مواد اولیه و روش‌ها و تکنیک‌های شناخت یک پروفیل استاندارد و با کیفیت جهانی را توضیح می‌دهد. به گفته او، در گام دیگر، بخش‌هایی از این کتاب به تشریح استانداردها، الزامات و شیوه‌های ساخت انواع در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی متعارف و سازوکار نصب و تحویل استاندارد آن اشاره دارد. مهندس زارع زاده تاکید کرد: در واقع باید اعلام کنیم که با انتشار این کتاب، مصرف کنندگان نهایی می‌توانند یک محصول با کیفیت را انتخاب و از سازنده آن حقوق کیفی و کاربردی خود را در قبال یک در و پنجره یوپی‌وی‌سی طلب کنند، به این ترتیب حالا تمامی مصرف کنندگان نهایی که در و پنجره‌های ساختمان آنها با پروفیل ایده‌آل ساخته شده و توسط مشتریان و نمایندگان این شرکت در سراسر ایران نصب و تحویل شده است، می‌توانند مطمئن باشند که دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست و گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل در برابر آنها کاملا پاسخگو خواهد بود. مدیر کنترل کیفیت گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل افزود: در این کتاب در مورد معیارهای ارزیابی یک پنجره خوب توضیح داده شده و درباره اینکه یک پنجره در طول سالیان چه عملکرد مناسبی داشته باشد، اطلاعات خوبی را ارائه می‌دهد و و می‌تواند به هر فردی قابلیت این را بدهد که بین یک پنجره بی‌کیفیت و یک پنجره خوب تفاوت قائل شود.

ایده‌آلی‌ها به سمت ایده‌آل‌های جدید

اما رونمایی از نخستین کتاب راهنمای تخصصی تولید و نصب در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی ایران پایان تلاش مدیریت صبور و سخت کوش اما مصمم اکسیرآسا ایده‌آل نبود، چه اینکه مهندس معصومی با دوری جستن از اقدام‌های تبلیغاتی و نمایشی بازهم اعضای خانواده را باردیگر در هتل همای تهران دور یک میز گردهم آورد تا دریابد که آیا در یک سال اخیر به دغدغه‌ها و نیازها و نقدها و نظرهای مطرح شده پاسخی شایسته داده شده است یا نه؟ خبرنگار پنجره ایرانیان گزارش می‌دهد که در ابتدای این نشست معصومی با تشریح تلاش‌ها و سرمایه گذاری‌های انجام شده در بخش‌های مختلف گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل برای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت تولید و بهبود وضعیت خدمات بخش‌های فروش، پس از فروش و همچنین خدمات فنی و آموزشی اظهار کرد: واقعیت کتمان ناشدنی این که نمی‌توانم خوشحالی خود و همکاران پرتلاش خانواده اکسیرآسا ایده‌آل را بابت افتخار انتشار نخستین کتاب تخصصی و راهنمای صنعت در و پنجره در ایران را پنهان کنم.

او خطاب به میهمانان اعلام کرد: اجازه می‌خواهم این افتخار بزرگ را به همه شما و دیگر عزیزان و اعضای باشگاه مشتریان ایده‌آل که اینجا حضور ندارند ولیکن همواره قدردان همراهی و همکاری ایشان هستم، تقدیم کنم و صادقانه اعلام کنم که هر موفقیتی در خانواده بزرگ اکسیرآسا ایده‌آل، نتیجه نقدها، نظرها و پیشنهادها و حتی دغدغه‌ها و خواسته‌های شما به عنوان سرمایه تمام نشدنی ایده‌آل است. معصومی باردیگر با اشاره به راهبرد فرآیند محور این گروه صنعتی موفق و خوش آتیه در راستای حمایت از مشتریان خود اظهار کرد: مایلم اعلام کنم که دامنه شمول حمایت‌های اکسیرآسا ایده‌آل گسترده‌تر شده و حتی مصرف کنندگان نهایی در و پنجره‌های ساخته شده توسط باشگاه نمایندگان و مشتریان ایده‌آل هم زیر چتر حمایتی کیفیت برتر و خدمات بهتر قرار می‌گیرند و صادقانه اعلام می‌کنیم که در عمل به همه انتقادها و نقاط ضعف احتمالی جواب خواهیم داد و هرگز بنای آن را نداریم که زیر بار مسوولیت حرفه‌ای خویش شانه خالی کنیم.

این گزارش می‌افزاید: در ادامه نشست خانواده بزرگ و صمیمی ایده‌آل باردیگر اهداف، جزییات و سرفصل‌های کتاب راهنمای تخصصی تولید و نصب در و پنجره یوپی‌وی‌سی برای حاضران تشریح و به سوالات مطرح شده هم پاسخ داده شد تا آنجا که بسیاری از حاضران ابراز علاقه کردند در انتشار بعدی کتاب، نظرها و تجربیات آنها هم مستندسازی و پیوست چاپ بعدی کتاب شود. در ادامه این نشست تک تک حاضران فرصت معرفی خود و طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیدا کردند. دکتر منوچهری مدیر

Marketing گروه صنعتی اکسیرآسا با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت مشاوره دادن به نمایندگان و مشتریان در امر بازاریابی و فروش و جلب رضایت مصرف کنندگان اعلام کرد: به زودی کمپین گسترده تبلیغاتی پروفیل‌های ایده‌آل آغاز خواهد شد و البته این نقطه شروع درخشش ایده‌آل خواهد بود.

نکته قابل تامل از نگاه خبرنگار پنجره ایرانیان اینکه، در این نشست هم اندیشی خانواده ایده‌آل دیگر سخنی از آنچه در نشست سال گذشته مطرح شده نبود و حاضران با سپاس از مدیریت این مجموعه صنعتی ملی به سبب عملیاتی کردن وعده‌ها و اجرایی شدن برنامه‌ها و همچنین رفع برخی اشکالات خواستار آن بودند که برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات ایده‌آل افزوده شود و کیفیت درخشان تر و خدماتی کم نظیرتر را یک راه بی انتها برای نشاندن لبخند رضایت بر چهره مردم ایران بدانند.

هرچند عکس یادگاری گرفتن و ضیافت شام پایان بخش شب فراموش ناشدنی گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل بود اما هنوز می‌توان در چهره و نگاه رو به آینده مدیریت این گروه صنعتی تولیدکننده پروفیل ایده‌آل دید که خبرهای مهمتری هم در راه است. قبل آنکه بخواهیم بدانیم چه خبری از اکسیرآسا ایده‌آل در آینده انتشار می‌یابد، کافی است این گزارش را با مروری بر روند تحولات و افتخارات ایده‌آل در 18 ماه گذشته به پایان برسانیم و منتظر آینده باشیم.

  خدمات و تسهیلات ویژه برای مشتریان VIP   ( بخشی از اظهارات مدیر عامل شرکت در سال گذشته )

معصومی در پاسخ به این سوال پنجره ایرانیان که برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران چه برنامه‌ریزی صورت گرفته و چه خبر خوشی برای مشتریان پروفیل‌های ایده‌آل دارید؟ اظهار کرد: در نمایشگاه سال 91گروه صنعتی اکسیرآسا(ایده‌آل) در سالن 7 در فضایی به مساحت 530 مترمربع آماده عرضه محصولات، خدمات و شنیدن نظرات و پیشنهادات است و برای مشتریان ویژه و  VIP خود تسهیلات ویژه‌ای را برای ارائه خدمات و محصولات ایده‌آل در نظر گرفته است و همکاران ما در شرکت آمادگی کامل دارند تا شرایط و جزییات تسهیلات پیش‌بینی شده برای مشتریان برگزیده و منتخب را در اختیار ایشان قرار دهند.

پروفیل ایده‌آل فراتر از استانداردها

مدیرعامل گروه صنعتی اکسیرآسا (ایده‌آل) با اشاره به توسعه ظرفیت تولید زیرنظر متخصصان و کارشناسان داخلی و خارجی و حضور مسوولان در مراسم بهره‌برداری درباره جزییات فنی پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی ایده‌آل اظهار کرد: واقعیت این است که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز اروپا و بهره‌منداری از باکیفیت‌ترین مواد اولیه داخلی و خارجی همچنان کیفیت در پروفیل‌های ایده‌آل حرف نخست را می‌زند و به همین دلیل افزون بر دریافت گواهی‌نامه‌ها و نشان‌های استاندارد شناخته‌شده اروپایی موفق شدیم تا گواهی‌نامه استانداردهای اجباری HPVC و UPVC را دریافت کنیم و مفتخر به دریافت تندیس طلایی کیفیت و گواهی نامه فنی درجه 1 مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی هم شده‌ایم و همچنان به کیفیت برتر محصولات و خدمات و رضایت بیشتر مشتریان می‌اندیشیم.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 77، اسفندماه1392

 

 

 


ثبت نظر

ارسال