مهر تایید دسته‌جمعی بر کیفیت برتر پروفیل ایده‌آل

در سومین همایش سالانه خانواده گروه صنعتی اکسیر‌آسا ایده‌آل چه گذشت؟

پنجره ایرانیان:خانواده‌ای صنعتی که روز به روز نه تنها بر تعداد اعضای آن افزوده می‌شود که برتری کیفیت محصولات آن باعث شده تا تقاضای بازار مسکن ایران برای در اختیار داشتن در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی با پروفیل‌های دارای کیفیت جهانی ایده‌آل هم روز به روز افزایش یابد.
  • شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 11:45

سومین همایش سالانه خانواده گروه صنعتی اکسیر‌آسا تولیدکننده برتر پروفیل‌های یو.پی.وی.سی با برند ایده‌آل در پنجمین شب بهمن‌ماه 1393 بازهم در همان محل همیشگی، یعنی هتل همای تهران برگزار شد که آشکارا نشان از افزایش 3 برابری تعداد مشتریان و نمایندگان این تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی داشت. گفته‌های تک‌تک مشتریان این گروه صنعتی به واقع مهر تاییدی بود بر حقانیت این شعار سازمانی گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل که: هر پنجره‌ای ایده‌آل نمی‌شود!


نمایندگانی از شهرهای مختلف ایران شب خاطره‌انگیزی را سپری کردند، شبی که چون همیشه و بی‌واسطه و بی‌واهمه، رو در روی مدیرعامل و تیم مدیریتی گروه صنعتی اکسیر‌آسا، خواسته‌ها و دغدغه‌های خود را شفاف و صادقانه بیان کردند و جالب اینجا بود که جنس خواسته‌ها و دغدغه‌های مطرح شده، بیشتر رنگ و بوی پیشنهاد برای معرفی هرچه بیشتر پروفیل‌های ایده‌آل داشت و خبری از نقص در کیفیت محصول تولیدی نبود که نبود. اتفاقی که نشان می‌دهد این گروه صنعتی و عضو انجمن صنایع تولیدکنندگان پروفیل یو.پی.وی.سی بر عهد خویش با مشتریان و مردم وفادار مانده‌اند و گذر روزگار و نوسانات بازار نتوانسته‌است در اراده اکسیر‌اسا ایده‌آل مبنی بر رعایت دشوارترین استانداردها و تست‌های فنی خللی ایجاد کند و هرگز برای ماندن در میدان رقابت پای در میدان مین ضدتولیدی یعنی دستکاری در فرمول مواد اولیه، استفاده از مواد اولیه نامرغوب، نادیده‌گرفتن استانداردهای تولید پروفیل، کم‌توجهی به تست‌های مختلف و آزمون‌های تخصصی ننهاده است. تلاشی قابل تحسین که نماد آشکار آن را می‌توان در تابلوی افتخارات و استانداردها و گواهی‌نامه‌های فنی این گروه صنعتی موفق و دارای آینده روشن مشاهده کرد.
همایش سالانه سوم گروه صنعتی اکسیر‌آسا نشان داد که نمایندگان و تولیدکنندگان در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی ایران که استفاده از پروفیل‌های ایده‌آل را انتخاب نخست خود قلمداد کرده‌اند، بر این باور هستند که انتخاب‌شان، درست بوده و مطمئن هستند که نتیجه این همراهی و پیوستن به خانواده اکسیر‌آسا ایده‌آل، موفقیت ایشان در صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی خواهد بود. افزایش فعالیت‌های تبلیغاتی موثر برای معرفی هرچه بیشتر پروفیل‌های ایده‌آل، افزایش نظارت بر کارگاه‌های تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی همکار، مشارکت درون خانواده اکسیر‌آسا ایده‌ال برای بهره‌مندی از توانمندی‌ها و کالاها و خدمات همدیگر، پرهیز از قیمت‌شکنی و فعالیت‌های مخرب رقابت سالم و شفاف، تداوم تولید پروفیل با حفظ کیفیت و متنوع کردن سبد محصولات متناسب با نیازهای بازار، افزایش ظرفیت تولید در صورت افزایش سطح تقاضای بازار، آموزش کارگاه‌های تولید در و پنجره، تشکیل کمیته مشترک منتخب نمایندگان با کارشناسان گروه صنعتی اکسیر آسا و ... از جمله پیشنهادهای مطرح شده در این همایش خاطره‌انگیز بود.
مهندس سیدمرتضی معصومی، مدیرعامل گروه صنعتی اکسیرآسا در پاسخ به خواسته‌ها و پیشنهادهای مطرح شده با تشریح برنامه‌های در دست اقدام، تاکید کرد: مطمئن باشید که هیچگاه به دلیل نوسانات اقتصادی و شرایط بازار اقدام به تغییر کیفیت پروفیل‌های ایده‌آل نخواهیم کرد و کیفیت و رعایت استانداردهای تولید هم در مرحله پروفیل یو.پی.وی.سی و هم در مرحله مونتاژ و نصب در و پنجره‌های ساخته شده با پروفیل‌های ایده‌آل تعطیل بردار نخواهد بود. وی با تاکید بر ضرورت تشکیل هرچه سریع‌تر یک کمیته مشترک بین نمایندگان منتخب با کارشناسان، افزود: این عهدی است که با همه می‌بندیم که تلاش خواهیم کرد تا تصمیمات این کمیته مشترک را اجرایی کنیم و برای سربلندی و ایستادن ایده‌آل بر قله کیفیت از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد. مدیرعامل این گروه صنعتی موفق که دبیر انجمن صنایع تولیدکننده پروفیل ایران هم هست، نمایندگان وکارگاه‌های تولیدکننده در و پنجره همکار با گروه صنعتی اکسیر‌اسا ایده‌آل را سفیران واقعی پیشرفت این برند دارای قدرت رقابت جهانی خواند و افزود: شما سرمایه‌های واقعی و بهترین مبلغان برتری کیفیت پروفیل یو.پی.وی.سی ایده‌آل هستید و همواره به عنوان عضو خانواده صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل، قدر تلاش‌ها و مجاهدت‌های شما را در عرصه بهبود کیفیت زندگی و کار در ساختمان‌های ساخته شده با در و پنجره‌های پروفیل ایده‌آل را ارج می‌نهیم.
گزارش تصویری پنجره ایرانیان از سومین همایش سالانه گروه صنعتی اکسیرآسا ایده‌آل را ببینید.

 

پنجره ایرانیان/ سال هشتم اسفند و فروردین شماره 90 - 89


ثبت نظر

ارسال