شرکت آلومینیوم المهدی واحد نمونه سال ۱۳۹۹ استان هرمزگان

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آلومینیوم المهدی در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه استان هرمزگان به‌عنوان واحد نمونه معرفی و تقدیر شد.
  • سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:16

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی المهدی، در آئین سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه هرمزگان که با حضور رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری و هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، کارگران، گروه کار و واحد نمونه استان هرمزگان معرفی و تقدیر شدند.

ارائه شیوه‌های نوین در کار‌، ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره‌وری راندمان تولید یا کاهش ضایعات، رعایت اصول اخلاقی و اسلامی، رعایت موارد ایمنی و تلاش در جهت ارتقاء مهارت‌های شغلی ازجمله شاخص‌های انتخاب کارگران و گروه کار نمونه است.

قابل‌ذکر است تعداد 945 نفر در قالب کارگر و گروه کار و واحد نمونه در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که پس از داوری، کارگران و گروه‌های کار و واحد نمونه استانی انتخاب و معرفی شدند.

شرکت آلومینیوم المهدی با مدیرعاملی دکتر حمید مهتدی، با افزایش و ثبات در اشتغال و تولید در سال‌های اخیر، افزایش صادرات‌، ارتقای تسهیلات رفاهی کارگران‌، توجه ویژه به امر آموزش، توجه به مبحث تحقیق و توسعه و دارا بودن واحد توسعه و تحقیقات‌، اجرای دستورالعمل‌های حفاظت فنی و بهداشت کار و ایفای نقش مسئولیت‌پذیری اجتماعی، به‌عنوان واحد نمونه معرفی و از مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

مدیرعامل المهدی در این رابطه گفت: در سال 99 با تلاش و همت همه کارکنان این مجموعه توانستیم رقم تولید این شرکت را به 163 هزار تن برسانیم که این افزایش تولید، رشد 88 درصدی را به همراه داشت و مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود به این موضوع اشاره فرمودند.

مهتدی افزود: چند سال پیش و در برهه زمانی خاصی شاهد مشکلات بسیاری در حوزه تولیدات شرکت، امنیت شغلی کارکنان و اخراج کارگران و... بودم که موجب دغدغه فکری کارکنان و همه مسئولان شده بود که این امر با سپردن مدیریت این مجموعه تولیدی به گروه مپنا و مدیران ارزشی شاهد رفع شدن مشکلات، توسعه و رونق بیش از بیش این مجموعه در استان و حتی در سطح کشوری شدیم.

وی با بیان اینکه افزایش چندین برابری ظرفیت و جهش تولید این شرکت در عمل کار آسانی نیست، خاطرنشان کرد: عمل کردن به معنای واقعی کلمه به این امر خطیر جز با روحیه جهادی و اراده قوی امکان‌پذیر نبوده و خوشبختانه همه کارکنان این مجموعه تولیدی مهم از این شاخص‌ها برخوردار هستند.


ثبت نظر

ارسال