انتخاب آهن و فولاد جهان به‌عنوان واحد نمونه در جشنواره امتنان

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آهن و فولاد جهان در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، کارگروه‌ها و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی به‌عنوان واحد نمونه تولیدی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب و تقدیر شد.
  • دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 1:53

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد جهان، مهندس همتیان، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان موفق به دریافت تندیس واحد نمونه در بخش تولید در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، کارگروه‌ها و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی شد.

سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، کارگروه‌ها و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه 7 مهرماه 1400 با حضور مهندس راستی، نماینده شهرستان شبستر در مجلس، دکتر فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، دکتر فتحی، مدیرکل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران کشوری و فعالان و صنعتگران استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

مدیرکل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در این آیین تجلیل در خصوص نحوه داوری در انتخاب واحد‌های نمونه، اظهار کرد: 428 واحد تولیدی و صنعتی در استان در سامانه جشنواره امتنان ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 114 واحد به مرحله داوری رسیده و 20 واحد از آن‌ها تحت عنوان کارگر نمونه، واحد نمونه و گروه کاری نمونه انتخاب شدند.

فتحی تصریح کرد: ارائه شیوه‌های نوین در کار، ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره‌وری، کاهش ضایعات در خط تولید، رعایت اصول اخلاق فردی و حرفه‌ای، رعایت موارد ایمنی و ارتقای مهارت‌های شغلی، مشارکت فعال در سیستم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازجمله شاخص‌های مدنظر داوران در ارزیابی و انتخاب واحد نمونه، کارگر نمونه و گروه کاری نمونه هستند.

وی همچنین تحقیق، پژوهش و آموزش، تولید و صادرات، خدمات رفاهی تولید، رعایت سه‌جانبه کارگر و کارخانه را از دیگر شاخص‌های مدنظر در انتخاب واحدهای نمونه عنوان کرد و گفت: امروز پنج واحد تحت عنوان واحد‌های نمونه، کارگران نمونه و گروه‌های کاری نمونه با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسئولان استانی تجلیل به عمل آمد و برنامه تجلیل‌ از سایر واحدهای نمونه در روزهای آتی به‌صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال