تقدیر از  آکپا ایران به‌عنوان واحد نمونه تولیدی در جشنواره امتنان

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آکپا ایران در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، کارگروه‌ها و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی به‌عنوان واحد و کارگروه نمونه در بخش تولید توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب و تقدیر شد.
  • شنبه 17 مهر 1400 ساعت 13:5

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت آکپا ایران، مهندس غلامرضا حکیمی، مدیرعامل شرکت آکپا ایران موفق به دریافت تندیس واحد نمونه در بخش تولید در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، کارگروه‌ها و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی شد.

سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، کارگروه‌ها و واحدهای نمونه استان آذربایجان شرقی که با میزبانی شرکت آکپا ایران و با حضور سران کشوری برگزار می‌شد با سخنرانی دکتر فتحی، مدیرکل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی آغاز شد. در ادامه جشنواره مهندس راستی، نماینده شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی و دکتر فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با ایراد سخنانی شیوا، درد جامعه صنعت ایران و تبریز را به شفافیت تمام بیان کرده و امتنان از کارگران را پشتوانه صنعت دانستند و پیشنهاداتی در رابطه با پیشبرد صنایع نوین ارائه کردند.

گفتنی است، در این مراسم همچنین آقایان سیروس صفریان، حامد رضاپور، وحید عبدی، رضا علیزاده و اکبر آقا علی پور به‌عنوان کارگروه نمونه سال انتخاب شدند.


ثبت نظر

ارسال