قرارگیری شرکت آلومینیوم المهدی در مسیر رشد و شکوفایی

پنجره‌ایرانیان؛ استاندار هرمزگان با بیان اینکه شرکت آلومینیوم المهدی در حال حاضر یکی از بنگاه‌های قوی و موفق کشور است، گفت: شاهد رشد و شکوفایی این شرکت با نوسازی، بهسازی و اورهال کردن آن و خیزی که برای صنایع پایین‌دستی برداشته است، هستیم.
  • شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 15:37

به گزارش فلزات آنلاین، فریدون همتی در گرامیداشت مراسم یکم بهمن، دومین سالگرد مدیریت شرکت آلومینیوم المهدی توسط گروه مپنا با قدردانی از مدیرعامل، معاون، پرسنل و کارگران شرکت این شرکت، اظهار داشت: با استقرا گروه مپنا، وضعیت آلومینیوم المهدی روزبه‌روز در حال بهتر شدن است و در مسیر شکوفایی قرار دارد.

وی افزود: آلومینیوم المهدی با خیز رو به رشدی که به صنایع پایین‌دست برداشته است، مزایای فراوانی دارد که پرهیز از خام فروشی، اشتغال‌زایی، ارزش‌افزوده و... را به همراه دارد.

استاندار هرمزگان با قدردانی از مدیرعامل این شرکت در توجه به استفاده از نیروهای بومی در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: تاکید ما بر این است که در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون از نیروهای بومی، نخبه و توانمند استفاده شود.

همتی بیان کرد: وضعیت فعلی و برنامه‌های آینده شرکت آلومینیوم المهدی که توسط مدیرعامل شرکت تبیین شد، رضایت‌بخش و بسیار امیدوارکننده است.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهایی که به بخش خصوصی در کشور واگذار شده بود چالش‌برانگیز بوده‌اند، ابراز کرد: در هرمزگان نیز، چالش‌هایی آلومینیوم المهدی، کشتی‌سازی، بندر شهید رجایی و فعالیت‌های گمرکی را تهدید می‌کرد که با مدیریت‌ اوضاع و تصمیم‌های صحیح، توانستیم بر مشکلات غلبه کرده و در همچنین این بین از دستگاه قضایی به دلیل همراهی کامل برای رفع چالش‌ها نیز قدردانی می‌کنیم.

استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا برق بنگاه‌های اقتصادی با کاهش یا قطعی روبه‌رو نشود، زیرا عدم رعایت مصرف باعث کاهش تولید، صادرات و اشتغال می‌شود.

وی گفت: درآمد اصلی شهرداری‌ها، از ارزش‌افزوده است که بیشتر آن از صنایع اخذ می‌شود و درصورتی‌که صنایع با کاهش مصرف برق و درنتیجه تولید و صادرات مواجه شوند، درآمد شهرداری‌ها نیز کاهش می‌یابد‌‌.

همتی با قدردانی از مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی در توجه به رفاه و خواسته‌های پرسنل شرکت در بخش‌های مختلف، افزود: توجه به پرسنل و کارگران باعث افزایش انگیزه، بازدهی و تعلق‌خاطر کارکنان به مجموعه می‌شود.

استاندار هرمزگان، اظهار امیدواری کرد: برنامه‌های توسعه‌ای آینده شرکت که توسط مدیرعامل مطرح شد،‌ بسیار مسرت‌بخش است و شاهد‌ رشد و شکوفایی روزافزون این صنعت مهم در کشور خواهیم بود.

 


ثبت نظر

ارسال