جریمه ۸۵۰ میلیارد تومانی شرکت آلومینیوم المهدی قطعی شد

پنجره‌ایرانیان؛ سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از قطعی شدن جریمه ۸۵۰ میلیارد تومانی شرکت آلومینیوم المهدی خبر داد و گفت: این حکم به‌زودی اجرا می‌شود.
  • چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 12:10

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به سوالی مبنی بر این‌که آیا حکم حدود دو سال پیش شرکت آلومینیوم المهدی اجرا شده است؟ پاسخ داد: این حکم در سازمان تعزیرات قطعی شده بود که متهمان از حکم تعزیرات به دیوان عدالت اداری شکایت کردند که دیوان نیز حکم تعزیرات را تایید کرد و در اختیار همکاران در تعزیرات هرمزگان قرار گرفت و روند اجرای حکم پرونده جریمه ۸۵۰ میلیارد تومانی در اختیار همکاران اجرای احکام در تهران قرار گرفت که مراحل اجرای حکم در دست انجام است.

وی گفت: این شرکت ضوابط و مقررات توزیع را رعایت نکرده بود و آن زمان ملزم بود روزانه هزار و ۵۰۰ تن شمش فولاد را در بورس عرضه کند که نکرده بود و منجر به آشفتگی بازار شد که پرونده تخلف این شرکت را سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان به سازمان تعزیرات ارجاع داد و این پرونده در تعزیرات منجر به حکم قطعی شد که متهمان از حکم تعزیرات به دیوان عدالت شکایت کردند که درنهایت دیوان واخواهی شرکت را رد کرد.


ثبت نظر

ارسال