در نشست خبری انجمن مطرح شد؛

تغییر اسم و اساسنامه انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران

پنجره‌ایرانیان؛ در نشست خبری «انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره ایران» که با حضور مدیران انجمن و جمعی از اصحاب رسانه در دفتر انجمن برگزار شد، تغییر اسم و اساسنامه انجمن اعلام شد.
  • دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 1:34

نشست خبری انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره ایران با حضور آقایان رضا اخوان دستمالچی، رئیس هیات مدیره انجمن، وحید جلالی‌پور، دبیر انجمن و چند تن دیگر از اعضای هیات مدیره انجمن و نیز همکاران رسانه‌های صنعتی مرتبط، روز سه‌شنبه 12 دی‌ماه 96 در محل دفتر انجمن برگزار شد.

در این جلسه که به دعوت اعضای هیات مدیره انجمن صورت گرفته بود تازه‌ترین اخبار و اتفاقات انجمن به‌منظور پوشش خبری و اطلاع‌رسانی به فعالان صنعت در و پنجره بیان شد.

وحید جلالی‌پور در این نشست از تغییر اسم و اساسنامه انجمن خبر داد. اسم انجمن از «انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران» به «انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره ایران» تغییر یافت. بدین ترتیب این انجمن کل صنعت در و پنجره و نمای کشورمان را پوشش خواهد داد و ازاین‌پس تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان در و پنجره سراسر کشور می‌توانند به عضویت این انجمن درآیند.

همچنین اعضای انجمن که پیش‌ازاین در دودسته با عنوان عضو اصلی و عضو حامی شناخته می‌شدند از این به بعد همه به‌عنوان عضو اصلی خواهند بود و عضو حامی که شامل صنایع مرتبط و تامین کنندگان مواد و ملزومات در و پنجره می‌شد، در اساسنامه جدید دیگر وجود ندارد.

گفتنی است، مشروح مذاکرات و اخبار این جلسه در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال