در مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران انجام شد؛

رای‌گیری برای تغییرات اساسنامه و انتخاب بازرسان

پنجره‌ایرانیان؛ انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره ایران یکشنبه 8 بهمن‌ماه 96 نشست فوق‌العاده و سالیانه مجمع خود را به‌منظور ارائه گزارش عملکرد سال 1396، رای‌گیری برای تغییرات جدید اساسنامه و انتخاب بازرسان انجمن برگزار کرد.
  • یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 2:17

در این نشست که در محل دفتر انجمن برگزار شد، اعضاء و هیات رئیسه انجمن، نماینده وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، اصحاب جراید و نشریات و... حضور داشتند.

در ابتدای این نشست و پس از استقرار هیات رئیسه جلسه در جایگاه، نماینده وزارت از آنان خواست تا از بین خود یک دبیر و یک منشی برای انجام کارهای هیات رئیسه انتخاب کنند. در نشست فوق‌العاده، بعد از اعلام تغییرات جدید اساسنامه ازجمله نام انجمن و تعداد هیات مدیره از حاضران دعوت شد تا در موافقت و مخالفت با این تغییرات صحبت کنند. پس از صحبت مخالفان و موافقان، رای‌گیری انجام شد و تغییرات فوق با اکثریت آرا تصویب شد. بر اساس این مصوبه ازاین‌پس نام انجمن به «انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره ایران» تغییر یافت و تعداد اعضاء هیات مدیره از 5 نفر به 7 نفر افزایش پیدا کرد.

در ادامه وحید جلالی‏پور، دبیر و نایب‌رئیس انجمن، گزارشی از عملکرد انجمن و آقای پیمان خلیل زاده بازرس انجمن، گزارش مالی سال 96 را ارائه دادند. در ادامه پس از معرفی کاندیداهای سمت بازرس انجمن، رای‌گیری مخفی انجام شد و آقایان پیمان خلیل‌زاده و حسین محمدی نیک مجددا در سمت بازرسان انجمن ابقا شدند و آقای علی خرم نیز به‌عنوان بازرس علی‌البدل تعیین شد.

 

 


ثبت نظر

ارسال