ساخت ۸۰۰۰ مسکن برای محرومان استان تهران

پنجره‌ایرانیان؛ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران احداث ۸۰۰۰ واحد مسکونی را برای اقشار کم‌درآمد در دستور کار دارد که روز گذشته در شهرری آغاز عملیات اجرایی ۶۰ واحد توسط نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انجام شد؛ بنیاد همچنین خدماتی از قبیل صدور سند، دادن وام‌های بلاعوض و کم‌بهره، مقاوم‌سازی و بازسازی خانه‌های مسکونی را انجام می‌دهد.
  • چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:38

به گزارش ایسنا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، ساخت حدود ۸۰۰۰ واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد است را برنامه‌ریزی کرده که روز گذشته در شهرستان ری مراسم کلنگ زنی ۶۰ واحد از این برنامه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان با حضور حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد ـ نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن ـ برگزار شد.

روحانی‌نژاد در این مراسم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علاوه بر ساخت‌وساز در محدوده شهری و روستایی برای اقشار کم‌درآمد، اقدام به ارائه خدمات در حوزه صدور سند، دادن وام‌های بلاعوض و کم‌بهره، مقاوم‌سازی و بازسازی خانه‌های مسکونی نیز می‌کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با هماهنگی و همسویی مسئولان شهری، استانی، کشوری و مشارکت خیرین بتوانیم خانه‌های ارزان‌قیمت ساخته و در اختیار اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر قرار دهیم.

همچنین غلامرضا صالحی ـ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران ـ در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه این زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی در اختیار بنیاد قرار گرفته و دولتی است، قیمت زمین از هزینه ساخت‌وساز حذف خواهد شد.

وی مدت‌زمان ساخت این پروژه را ۲۴ ماه دانست و گفت: بعد از مرحله پی‌ریزی و اسکلت‌بندی ساختمان اقدام به پیش‌فروش واحدهای ساختمان با در نظر گرفتن شرایط اقساط و تسهیلات برای اقشار کم‌درآمد خواهیم کرد.

همچنین امروز ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ با حضور روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن، صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، فتاح دماوندی امام‌جمعه دماوند و حیدری فرماندار دماوند، طرح هادی روستای سربندان که هفت‌صد و بیستمین طرح هادی در سطح استان تهران است افتتاح شد.


ثبت نظر

ارسال