تشکیل جلسه کمیته‏ های انجمن تولیدکنندگان در و پنجره

پنجره ایرانیان: کمیته‎های بازرگانی، روابط عمومی و آموزش انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی کشور در روزهای 10 و 17 شهریورماه تشکیل جلسه داد.
  • سه شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 10:27

براساس گزارشی که از سوی انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی در اختیار خبرنگار پنجره ایرانیان قرار گرفت، این انجمن در ماه گذشته سه بار تشکیل جلسه داده است. این کمیته‎ها در راستای هدفمندی فعالیت‎های انجمن در بخش‎ها و موضوعات مختلف تشکیل شده‎اند تا کلیه اعضاء انجمن در تصمیمات، عملکرد و رویکردهای انجمن تاثیرگذار باشند.

بر اساس این گزارش،کمیته بازرگانی انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی بعد از ظهر روز سه‎شنبه 10شهریورماه 1394 به ریاست مهندس معتضدی در محل دائمی کنفرانس‎های انجمن تشکیل جلسه داد. سرکار خانم سالومه امین به عنوان دبیر جلسه و آقایان: جلالی‎پور، ابن‎الرضا، دستمالچی، عزیزی، اسماعیل‎خانی‎، توکلی، شبیریان، برزگر، خان‎احمد، و سرکارخانم طاها در این جلسه حضور داشتند.

بر اساس اعلام قبلی، طرح تجمیع سفارشات به عنوان موضوع جلسه در دستور کار قرارگرفت. در همین خصوص پیشنهاد شد با برآورد میزان نیاز اعضاء به پروفیل مصرفی خود و همچنین تجمیع سفارشات آنها، مواد اولیه با کیفیت اروپایی تهیه شده و در اختیار تولیدکنندگان پروفیل قرار گیرد تا امکان تولید پروفیل با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی با نظارت مستقیم انجمن فراهم انجام شود.

کلیه زوایای طرح پیشنهادی در جلسه  مورد بررسی قرار گرفت و در مواردی به عنوان مزایای طرح ثبت و ضبط شد تا در این مورد هیات‎ مدیره تصمیم‎گیری نهای را انجام دهد. امکان ارتباط مستقیم با شرکت‎های مادر و حذف سودهای بازرگانی، واسطه‎ها و کانال‎های فروش متفرقه، کاهش هزینه‎های مربوط به وارد کردن کالاهای نامرتبط و کم‎مصرف، استفاده از حداکثر تخفیفات با اتکا بر افزایش حجم سفارشات، کاهش هزینه‎های انبارداری کالا برای واردکنندگان و نهایتا سفارش‎گذاری متناسب با نیاز بازار و تولیدکننده از جمله مزایای این طرح برشمرده شد. در همین راستا نتیجه‎گیری شد که کلیه مزایا عنوان شده چه در بحث تامین پروفیل مصرفی و چه در زمینه تامین یراق‎آلات، امکان کاهش چشمگیر قیمت را فراهم آورده و قیمت تمام شده پنجره با کیفیت اروپایی با قیمتی رقابتی به بازار عرضه شود.

همچنین در جلسه روز سه شنبه مورخ 17 شهریور 1394 کمیته روابط‎عمومی انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی نیز در خصوص برنامه‎ریزی و تهیه تعرفه تبلیغاتی جهت درج آگهی اعضا در سایت انجمن، تهیه سازوکار مشخص برنامه‎های تبلیغاتی تا پایان شهریورماه در روزنامه‎ همشهری و رادیو توسط آقایان تاجری و عزیزی، ارسال نامه برای کلیه اعضای در خصوص قراردادن لوگوی انجمن در سربرگ، کاتالوگ و پیش فاکتورهای اعضا، ارسال نامه برای ارگان‎ها و سازمان‎های دولتی و حتی هماهنگی‎های لازم جهت تشکیل جلسات حضوری جهت معرفی انجمن به عنوان مرجع کیفیت ساخت در و پنجره یو.پی.وی.سی و پیگیری شکایات احتمالی تصمیم‏ گیری شد و نهایتا آقای وحید جلالی‎پور دبیر انجمن مامور پیگیری رپرتاژ آگهی معرفی انجمن و اعلام اسامی اعضاء در نشریات و جراید مختلف شد.

پس از جلسه کمیته روابط‎عمومی، کمیته آموزش انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی در محل حاضر و برگزاری کلاس‎های آموزشی برای اعضاء را با دو محور مدیریت بازاریابی و فروش و امور قراردادها را مورد بررسی قرارداد. تهیه فرم قرارداد کلی جهت استفاده کل اعضاء نیز در دستور کار کمیته آموزش قرارگرفت. همچنین مقرر شد، آقای توکلی هزینه‎های برگزاری سمینارهای آموزشی در سالن دانشگاه تربیت مدرس را برآورد کند. دیگر مباحثی که در کمیته آموزش مورد بحث قرار گرفت، معرفی صنعت یو.پی.وی.سی در هفته مشاغل آموزش و پرورش و نهایتا پیگیری حامیان مالی انجمن جهت پشتیبانی مالی و برگزاری انواع کلاس‎های آموزشی برای اعضاء انجمن بود.

به این ترتیب پرونده کمیته‎های انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی در شهریورماه بسته شد.


ثبت نظر

ارسال