در «افق‌یراق» سه اصل حاکم است:

صداقت،توسعه،رضایتمندی

پنجره‌ایرانیان: صنعت دروپنجره این روزها بیش از دیگر موارد با پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی شناخته می‌شود. از حرفه‌ای‌های صنعت که درباره جزئیات اطلاع دارند که بگذریم، مخاطبان عادی این صنعت بیش از هر چیز، به رنگ پروفیل‌ها، استقامت آن‌ها در برابر تغییرات حرارتی و واکنش به اقلیم‌های مختلف توجه دارند. برای مشتری معمولی این حوزه این اهمیت دارد که آیا پروفیل نسبت به سرما و گرما مقاوم است یا خیر. به همین دلیل به نقل از یکی از تولید‌کنندگان یراق‌آلات، محصولاتی که درزمینهٔ یراق‌آلات وجود دارند کمتر در دید است. به عبارتی کمتر موردتوجه عموم قرار می‌گیرد. به همین دلیل به نظر می‌رسد نیاز باشد بیشتر درباره چنین محصولاتی صحبت کنیم. درباره انواع محصولات این رده مطلب بنویسیم و اطلاعات عموم را در این زمینه افزایش دهیم. در این بخش «افق یراق» به‌عنوان یکی از فعالان این حوزه معرفی می‌شود.
  • یکشنبه 29 بهمن 1402 ساعت 12:34

 

آغاز از کرمانشاه

شرکت افق یراق از سال1390 با فعالیت در زمینه فروش یراق‌آلات، لوازم شیشه، گالوانیزه و پروفیل دروپنجره‌های دوجداره یو‌پی‌وی‌سی شروع به کار کرده است. آغاز کار این مجموعه، محدود به استان کرمانشاه بوده اما حوزه جغرافیایی این مجموعه به‌تدریج وسعت یافته است. مدیران «افق یراق» می‌گویند: مابعد از تثبیت در استان کرمانشاه که ابتدای کارمان بود، به‌تدریج توانستیم کار را گسترش دهیم و در استان‌های هم‌جوار مانند کردستان، لرستان، ایلام و همدان نیز فعالیت خود را ادامه دهیم. کار ما در افق یراق هرچند از یک نقطه آغاز شد اما امروز با 12 نفر نیروی انسانی و در مکانی با وسعت حدود800 متر مربع به عنوان یکی از معتبرتری شرکت‌ها در حوزه فروش یراق‌آلات، کار را ادامه می‌دهیم.

احمدی مدیر افق‌یراق درزمینه فعالیت این شرکت به پنجره‌ایرانیان گفت: ما در شرکت افق یراق در حال گسترش دفاتر این شرکت هستیم. در حال حاضر دفتر مرکزی شرکت در کرمانشاه مستقر است و یک شعبه هم در شهرستان سنقر افتتاح کرده‌ایم که چند سالی در حال فعالیت است. بااین‌حال در نظر داریم با تلاشی که همکاران دارند و یاری خداوند، به کار وسعت بیشتری بدهیم. به همین دلیل بر راه‌اندازی شعبات افق یراق در سایر شهرستان‌های استان تمرکز کرده‌ایم و اقدامات مختلفی در این زمینه در دست اجرا داریم.

او افزود: ما در افق یراق معتقدیم اعتبار مثل شهرت است، سخت و دیر به دست می‌آید اما اگر از آن مراقبت نشود و نسبت به آن حساس نباشیم، خیلی زود و آسان از دست می‌رود. به همین دلیل ما شعاری در مجموعه داریم با عنوان «صداقت،توسعه،رضایتمندی» که برایش اهمیت ویژه قائلیم و معتقدیم اگر به این شعار پایبند باشیم، می‌توانیم از اعتبار به دست آمده صیانت کنیم.

مدیرعامل شرکت افق‌یراق به بخشی از فعالیت‌های این شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مجموعه افق یراق نمایندگی انحصاری پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی سیندژ، ویونا، ادوین و عاملیت فروش وین‌تک در استان کرمانشاه را در اختیار دارد. همچنین نماینده گالوانیزه جهان فولاد و یراق‌آلات جیویس، برگمن و آکادو و لوازم شیشه‌های دوجداره از جمله چسب‌های پلی‌سولفاید با نشان تجاری ندکس، مه‌پلاست و اسپیسرهای مهسان و پروگلس و چسب‌های ماستیک و سلیکون ماستیک جی مکس در استان کرمانشاه است.

احمدی ادامه داد: تمامی محصولات یو‌پی‌وی‌سی که توسط مجموعه افق یراق توزیع می‌شود، دارای استاندارد و گواهینامه ‌فنی معتبر تایید شده در کشور  است. علاوه بر آن تنوع پروفیل، یراق‌آلات و لوازم شیشه‌های دوجداره یو‌پی‌وی‌سی، در این شرکت بسیار بالاست. ما در افق یراق سعی کرده‌ایم تمام نیاز‌های کارگاه‌های تولیدی دروپنجره را با قید فوریت تهیه کنیم بنابراین همکارانی که تاکنون با ما همکاری داشته‌اند با این نگاه ما کاملا آشنایی دارند. 

مدیرعامل افق یراق از طرح توسعه شرکت با اولویت «رضایتمندی مشتریان» و «تاکید بیشتر بر تهیه و توزیع یراق‌آلات و پروفیل باکیفیت بالاتر در راستای قیمت مناسب‌تر خبر داد» و افزود: ارائه محصولات موردنیاز کارگاه‌های تولیدی در کمترین زمان؛ رقابت سالم در بازار با رعایت اخلاق حرفه‌ای به‌منظور رضایتمندی مشتریان و حقوق سایر فروشندگان نیز از دیگر رئوس برنامه توسعه شرکت است.

احمد تاکید کرد: بدون شک نمایندگی فروش نشان‌های تجاری معتبر و باکیفیت و تبلیغات اصولی و صحیح برای شناخته‌تر شدن مجموعه و بازاریابی درست برای شناخت بازار هدف و توجه به خواسته‌های به‌حق مشتریان بسیار کارآمد خواهد بود.

به گفته او افق یراق از روزی که با کمترین کالا، شروع به کارکرده تا امروز حدود۸۰۰ قلم از محصولات را در لیست فروش خود قرار داده است و هیچ امتیاز دولتی، تسهیلات بانکی کارآفرینی و توسعه دریافت نکرده است بااین‌حال با عنایت پروردگار امروز در عالی‌ترین رتبه فروش استان و کارآفرینی از جوانان تحصیل‌کرده در مسیر پیشرفت و پیشبرد اهداف روبه‌جلو خود، در حال حرکت است. احمدی تاکید دارد: «معامله پایان هر ارتباط نیست بلکه آغاز یک رابطه است»

 

برای دریافت پی‌دی‌اف این گفت‌وگو اینجا را کلیک کنید


ثبت نظر

ارسال