عرضه مستقیم ماشین‌آلات در و پنجره آلومینیوم FOM ایتالیا

پنجره ایرانیان:شرکت جام ماشین صنعت با مدیریت ژوبین ملکیانی، دفتر رسمی عرضه ماشین‌آلات تولید در و پنجره‌های آلومینوم شرکت FOM INDUSTRIE ایتالیا را در اختیار گرفت تا تولیدکنندگان در و پنجره‌های آلومینومی ایران بتوانند با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولیدی استانداردتر و باکیفیت‌تر داشته باشند.
  • شنبه 19 مهر 1393 ساعت 11:54

ژوبین ملکیانی، در گفتگو با پنجره ایرانیان، اعلام کرد: شرکت جام ماشین صنعت ایران به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه عرضه ماشین‌آلات تولید در و پنجره‌های دوجداره و همچنین ماشین‌آلات ساخت شیشه‌های پیشرفته ساختمانی، پس از ماه‌ها مطالعه و رایزنی، موفق شد تا دفتر رسمی عرضه ماشین‌آلات و همچنین ارائه خدمات فنی و پس از فروش ماشین‌آلات پنجره‌های آلومینیومی شرکت ایتالیایی FOM INDUSTRE را در اختیار بگیرد.

وی با اشاره به نیاز جدی تولیدکنندگان در و پنجره‌های آلومینیوم ایران به نوسازی خطوط تولید با بهره‌مندی از ماشین‌آلات دارای تکنولوژی روز دنیا افزود: شرکت FOM INDUSTRIE دارای 40 سال سابقه ساخت ماشین‌آلات پنجره آلومینیومی و پردازش پروفیل‌های آلومینیومی در جهان محسوب می‌شود که هم اکنون دارای 14 دفتر رسمی در سراسر جهان بوده و در اکثر کشورهای دنیا، نمایندگی رسمی فروش ماشین‌آلات و خدمات فنی و پس از فروش دارد که همگی این دفاتر و شعب رسمی زیر نظر مدیریت هلدینگ FOM INDUSTRE مدیریت می‌شوند و دفتر ایران این شرکت هم به جمع دفترهای این گروه صنعتی اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت جام ماشین صنعت درباره تنوع محصولات و ماشین‌آلات گروه صنعتی FOM INDUSTRE گفت: این شرکت دارای تنوع محصول زیادی مانند ماشین‌آلات برش آلومینیومی، ماشین‌آلات پردازش آلومینیوم، ماشین‌آلات مونتاژ آلومینیوم، ساخت قطعات یدکی و طراحی ماشین‌آلات خاص پردازش شیشه است و 450 پرسنل شاغل در این گروه صنعتی شناخته شده جهان، به صورت آنلاین پاسخگوی پرسش‌ها و سفارشات مشتریان هستند..

ژوبین ملکیانی تاکید کرد: این گروه صنعتی اروپایی افزون بر فعالیت در صنایع مرتبط با آلومینیوم شامل صنایع کشتی‌سازی، خودروسازی، مبلمان، دکوراسیون داخلی و. ..، دپارتمان صنعتی جداگانه‌ای در زمینه ماشین‌آلات ساخت و مونتاژ در و پنجره‌های تمام عایق هم فعالیت دارد. وی اعلاک کرد: از این پس شرکت FOM IRAN به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی، FOM INDUSTRE ایتالیا، مسئول فروش، نصب و خدمات فنی و پس از فروش ماشین‌آلات تولید در و پنجره‌های آلومینیومی این برند جهانی را عهده‌دار خواهد بود.

گفتنی است شرکت جام‌ماشین صنعت جمال که اینک یک دهه از شروع فعالیتش می‌گذرد، با تاسیس در سال 2004 میلادی مقارن با 1383 شمسی با هدف فروش ماشین‌آلات شیشه دوجداره CMS در ایران راه‌اندازی شده است.

شرکت CMS یکی از برترین تولید‌کنندگان ماشین‌آلات شیشه دوجداره می‌باشد که علاوه بر ترکیه در کشورهایی زیادی نمایندگی دارد. این شرکت در طول فعالیت خود علاوه‌ بر معرفی و مشاوره فروش بهترین و به‌روزترین ماشین‌آلات این صنعت همواره تلاش کرده تا رابطه تنگاتنگی با مشتریان خویش برقرار کند و همچنین برای دسترسی آسان مشتریان و مصرف‌کنندگان به اطلاعات و خدمات، یکی از کامل‌ترین انبار قطعات فنی را در ایران تشکیل داد تا در صورت نیاز در وقت مصرف‌کنندگان صرفه‌جویی شود. یکی از مهمترین وظایف این شرکت سرعت بخشیدن به مراحل سرویس‌دهی است زیرا این شرکت اعتقاد دارد: ارتباط بین جام ماشین صنعت و مصرف‌کننده محصولات‌ بعد از خرید بیشتر و بیشتر خواهد بود، چرا که ماشین صنعتی نیاز به رسیدگی و سرویس‌دهی و نظارت مستقیم تولید‌کننده آن را دارد.


نظرات

محمدرضا مرادشاهی

جناب آقای مهندس ملکیانی ضمن عرض تبریک،توفیق روزافزون حضرتعالی ومجموعه موفق جام ماشین راآرزومندم.

ناشناس

به سلامتي و مباركي جناب ملكياني فرخي كرفت موار ايران

ثبت نظر

ارسال