با حضور جمعی از بزرگان صنعت در، پنجره و نما افتتاح شد:

نمایشگاه دائمی ماشین‌آلات فوم اینداستری ایتالیا در ایران

پنجره ایرانیان; مجموعه فوم اینداستری در ایران دوشنبه 20 آذر 1396 مراسمی را جهت افتتاح رسمی شوروم دائمی محصولات خود در تهران برگزار کرد. این مراسم شاهد حضور جمعی از بزرگان صنعت در حوزه‌های یراق‌آلات، پروفیل آلومینیومی، و سازندگان در، پنجره و نما بود.
  • سه شنبه 12 دی 1396 ساعت 16:34

 این مراسم محفل گرمی بود که مهمانان ضمن تجدید دیدار با همکاران قدیمی خود با قابلیت‌های ماشین‌آلات فوم اینداستری آشنا شدند.

ژوبین ملک‌کیانی، مدیریت مجموعه و رضا قائمیان مدیر فروش فوم اینداستری درباره شوروم فوم اینداستری و نیز برنامه‌های آینده خود به پنجره ایرانیان توضیحات مختصری ارائه دادند.

مهندس قائمیان در خصوص این شوروم گفت: شاید برای نخستین بار در کشورمان، فوم اینداستری اقدام به راه‌اندازی نمایشگاهی از محصولات متنوع خود کرده است که در تمام روزهای سال پذیرای علاقه‌مندان به محصولات این شرکت خواهد بود. در واقع از این پس مشتریان فوم پیش از اینکه دستگاهی را خریداری کنند می‌توانند نحوه کار آن را از نزدیک مشاهده کرده و حتی با آن کار کنند.

وی در ادامه افزود: بازدیدکنندگان از شوروم فوم اینداستری این امکان را خواهند داشت تا ابتدا با ماشین‌آلات مختلف شخصا کار کرده و قابلیت‌های مختلف آنها را از نزدیک مشاهده و در صورت تمایل نسبت به خریداری دستگاه‌ها اقدام کنند. بنابراین خریداران با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود کرده و همچنین امکان بیشتری خواهند داشت تا دستگاه‌هایی را انتخاب کنند که به‌طور کامل نیازهای آنان را برآورده می‌سازد.

مدیر فروش فوم اینداستری در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته خریداران مجبور بودند برای خرید محصولات فقط به مشاهده تصاویر آنها و شنیدن توضیحات کارشناسان ما در خصوص ماشین‌آلات مختلف بسنده کنند، اما از امروز به بعد خریداران می‌توانند با حضور در شوروم دائمی فوم اینداستری و با اتکا بر تجربه مستقیم خود از ماشین‌آلات، در خصوص خرید آنها تصمیم‌گیری کنند.

همچنین ژوبین ملک‌کیانی در خصوص برنامه‌های آینده فوم اینداستری به پنجره ایرانیان گفت: در آینده‌ای نه چندان دور بنا داریم آکادمی آموزشی اختصاصی فوم اینداستری را افتتاح کنیم. در این آکادمی کارشناسانی بسیار مجرب از ایران ترکیه و ایتالیا حضور خواهند داشت تا شیوه تولید در و پنجره آلومینیومی را به علاقه‌مندان آموزش دهند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با گسترش اقدامات آموزشی و بالا بردن سطح فنی تولیدکنندگان کشورمان، بتوان گامی در جهت ارتقای کیفی صنعت در، پنجره و نمای کشورمان برداریم.

پنجره ایرانیان ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه سختکوش و خوش‌فکر فوم اینداستری، شما را به دیدن گزارش تصویری این مراسم دعوت می‌کند:

 

برای مشاهده فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 123-دی96

 


ثبت نظر

ارسال