همزمان با برگزاری نمایشگاه در و پنجره تویاپ:

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی در کارخانه کاتسان

پنجره ایرانیان: همزمان با برگزاری نمایشگاه در و پنجره تویاپ استانبول، خانواده کاتسان ضمن بازدید از کارخانه این شرکت در شهر اسکیشهیر، در کارگاه آموزشی تخصصی که در محله این کارخانه برپا شده بود شرکت کرد.
  • یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 14:18

محمدرضا رکنی‎زاده مدیرفروش کاتسان، در گفتگوی خود با خبرنگار پنجره ایرانیان ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: کاتسان همواره براین باور است که آموزش متداوم و مثمر ثمر نقش مهمی در رشد و ارتقای سطح آگاهی‏ مصرف کنندگان داشته و یکی از راه ‏های پویایی و پیشرفت شرکت‏ ها به شمار می ‏رود.

وی در ادامه افزود: به همین منظور همزمان با برگزاری نمایشگاه در و پنجره تویاپ سفری جهت بازدید خانواده کاتسان از این کارخانه تدارک دیده شد. ضمن اینکه طی این بازدید کارگاهی آموزشی تخصصی به مدت 7 ساعت در محل کارخانه برگزار شد. سر فصل‏ های این کارگاه آموزشی عبارت بودند از: شناخت مواد، چگونگی مراحل تولید و تشخیص مواد اولیه درجه یک موجود در بازار جهانی.

رکنی‏ زاده در پایان، ضمن تبریک سال نو‏ به مصرف‏ کنندگان محصولات مختلف کاتسان، مژده داد که تولید و عرضه محصولات جدید کاتسان در سال 1395 آغاز خواهد شد.

گفتنی است، شرکت کاتسان سال‏ هاست در زمینه توزیع انواع چسب‏ های پلی‏ سولفاید و بوتیل با برندهای مطرح اکوپلاست، کاتپلاست و استارپلاست در بازار ایران فعالیت دارد.


ثبت نظر

ارسال