نمایشگاه دائمی فوم اینداستری ایتالیا در تهران افتتاح شد

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه دائمی شرکت فوم اینداستری ایتالیا (شوروم دائمی ایران) در تاریخ 20 آذر ماه 1396 با حضور جمعی از بزرگان صنعت در، پنجره و نما در تهران افتتاح شد.
  • چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 11:54

مجموعه فوم اینداستری شامگاه دوشنبه 20 آذرماه میزبان گروهی از فعالان سرشناس صنعت آلومینیوم و در، پنجره و نما بود. این ضیافت به افتخار گشایش شوروم دائمی محصولات فوم اینداستری برپا شده بود.

مهندس قائمیان در خصوص این شوروم به پنجره ایرانیان گفت: شاید برای نخستین بار در کشورمان، فوم اینداستری اقدام به راه‌اندازی نمایشگاهی از محصولات متنوع خود کرده است که در تمام روزهای سال پذیرای علاقه‌مندان به محصولات این شرکت خواهد بود. بازدیدکنندگان از شوروم فوم اینداستری این امکان را خواهند داشت تا با ماشین‌آلات مختلف شخصا کار کرده و قابلیت‌های مختلف آنها را از نزدیک مشاهده و در صورت تمایل نسبت به خریداری دستگاه‌ها اقدام کنند. در واقع از این پس خریداران محصولات فوم اینداستری تنها بر مشاهده تصاویر کاتالوگ متکی نخواهند بود و می‌توانند با کارایی و قابلیت دستگاه‌ها را از نزدیک تجربه کنند.

همچنین ژوبین ملک‌کیانی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام فوم اینداستری خاطرنشان کرد: در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد افتتاح آکادمی آموزشی اختصاصی فوم اینداستری خواهیم بود. در این مجموعه کار با ماشین‌آلات فوم اینداستری و نحوه تولید در و پنجره آلومینیومی توسط مجرب‌ترین کارشناسان ایرانی، ترکیه‌ای و ایتالیایی به علاقه‌مندان آموزش داده خواهد شد.

پنجره‌ایرانیان ضمن تبریک به مدیریت این مجموعه، این اقدام فوم اینداستری در ایران را به فال نیک گرفته و امیدوار است این قبیل تلاش‌ها باعث رشد و تعالی صنعت در و پنجره کشورمان شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند با هماهنگی قبلی، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.



ثبت نظر

ارسال