حضور فوم اینداستری در نمایشگاه معماری و ساختمان میلان

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت فوم اینداستری ایتالیا در نمایشگاه معماری و ساختمان میلان (MADE) حضور یافت.
  • یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 22:16

به گزارش نشریه پنجره‌ایرانیان، شرکت جام ماشین صنعت، عرضه‌کننده محصولات و ماشین‌آلات تولید دروپنجره و نمای آلومینیومی فوم اینداستری (FomIndustri) ایتالیا در نمایشگاه بین‌المللی معماری و ساختمان میلان (MADE) که از 1 تا 4 آذرماه 1400 (22 تا 25 نوامبر 2021) در محل مجتمع نمایشگاهی میلان برگزار شد، پذیرای عموم بازدیدکنندگان بود.

نمایشگاه معماری و ساختمان MADE که در شهر میلان کشور ایتالیا برگزار می‌شود یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی صنعت ساختمان‌سازی و معماری است. معماری، ساختمان‌سازی، بهبودسازی انرژی، بازسازی و نوسازی، راحتی و آسایش داخل خانه، پایداری، نوآوری، زیبایی و ایمنی ارتباط تنگاتنگ روزافزونی باهم یافته‌اند و نمایشگاه معماری و ساختمان میلان تنها مکان موجود برای پیدا کردن چشم‌انداز گسترده چندتخصصی مواد، سیستم‌های ساخت‌وساز، پنجره، پوشش ساختمان، پرداخت و سطوح است.

گفتنی است، شرکت فوم اینداستری (FomIndustri) طراحی، تولید و مونتاژ ماشین‌آلات ساخت دروپنجره و نمای آلومینیوم نرمال و ترمال‌بریک را در ایتالیا به انجام می‌رساند و شرکت جام ماشین صنعت نمایندگی عرضه این برند را در ایران به عهده دارد.


ثبت نظر

ارسال