پیش‌ ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی در غرفه فوم اینداستری

پنجره ایرانیان؛ غرفه فوم‌اینداستری در نمایشگاه در و پنجره تهران از علاقمندان شرکت در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی طراحی و ‏تولید در، پنجره و نما پیش ثبت نام به عمل می‌آورد.‏
  • جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 22:51

شرکت فوم اینداستری با انتشار فراخوانی، از علاقمندان دعوت کرده است تا برای آگاهی از شرایط برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی طراحی و تولید در، پنجره و نما و همچنین انجام پیش ثبت‌نام در غرفه این شرکت حضور به‌هم رسانند. در متن این فراخوان آمده است:

به‌دنبال راه‌اندازی شوروم دائمی شرکت فوم اینداستری ایران و پیرو اعلان قبلی در زمان افتتاحیه این شوروم، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند که کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی طراحی و تولید در، پنجره و نما آماده برگزاری است. از این رو، خواهشمند است جهت پیش ثبت‌نام و آگاهی از روند این کلاس‌ها و کارگاه‌ها در غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس، غرفه ویژه (شماره 16) حضور به‌هم رسانید. شایان ذکر است که انجام فرآیند پیش ثبت‌نام در زمان نمایشگاه بین‌المللی، شامل 50 درصد تخفیف در هزینه‌های این دوره‌ها می‌باشد.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران از تا ریخ 13 تا 16 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال