امکان افزایش تسهیلات مسکن تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان

پنجره‌ایرانیان؛ رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، کمیسیون عمران قرار است یکی از جلسات هفتگی خود را با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی، به موضوع بهبود شرایط نابسامان مسکن اختصاص دهد.
  • سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 10:5

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با میزان گفت: درحال‌حاضر تنها ۱۰ درصد زمین‌های دولتی در اختیار بخش مسکن قرار گرفته و ۹۰ درصد آن از سوی دستگا‌های اجرایی رهاسازی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه زمین یکی از فاکتور‌های افزایش قیمت مسکن است، اظهار داشت: اگر دستگاه‌ها اقدام به واگذاری زمین‌های خود به بخش مسکن کنند بسیاری از مشکلات حل‌وفصل خواهد شد.

رضایی‌کوچی با اشاره به جلسه مجلس پیرو واکاوی «طرح ملی مسکن» در مجلس گفت: در راستای این موضوع کمیسیون عمران از سوی رئیس مجلس ماموریت پیدا کرد تا با برگزاری جلسات ممتد پیگیر بهبود اوضاع مسکن در کشور باشد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، کمیسیون عمران قرار است یکی از جلسات هفتگی خود را با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی، به موضوع بهبود شرایط نابسامان مسکن اختصاص دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به موضوع تسهیلات خرید مسکن گفت: تسهیلات خرید مسکن به‌طور حتم و آن‌هم متناسب با قدرت بازپرداخت مردم، افزایش پیدا خواهد کرد. تسهیلات مسکن متناسب با بازپرداخت مردم می‌تواند تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان هم افزایش پیدا کند.


ثبت نظر

ارسال