برگزاری نشست هم‌اندیشی انجمن در، پنجره و نما

پنجره‌ایرانیان؛ نشست هم‌اندیشی انجمن تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمان در تالار همایش برج چناران برگزار شد.
  • چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 10:22

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، نشست هم‌اندیشی و گردهمایی انجمن تولیدکنندگان دروپنجره و نمای ساختمان روز دوشنبه 4 آذرماه 1398 با حضور هیات مدیره، مسئولین و اعضای واحدهای انجمن و جمعی از فعالان صنعت دروپنجره و نمای کشور در تالار همایش برج چناران پارک الهیه برگزار شد.

مهندس رضایی، دبیر انجمن تولیدکنندگان دروپنجره و نمای ساختمان در آغاز این نشست ضمن خوش‌آمد گویی به حضار گفت: هدف از این نشست، آشنایی با شرکت‌ها و اعضای جدید انجمن و همچنین بررسی نحوه فعالیت و وظایف واحدها و ارائه راهکارهایی جهت بهبود شرایط و ارتقاء سطح فعالیت‌های انجمن است. امیدواریم با صحبت‌هایی که دوستان مطرح می‌کنند به یک نقشه راه و دستورالعمل جامع برای پیشبرد اهداف انجمن دست پیدا کنیم.

دبیر انجمن تولیدکنندگان دروپنجره و نمای ساختمان با اشاره به واحدها و کارگروه‌های تخصصی انجمن، بیان کرد: مسئولین واحدها و کارگروه‌های مختلف انجمن نیز با معرفی اجمالی و شرح وظایف هر واحد از دوستانی که تمایل به فعالیت در آن واحد و کارگروه دارند برای همکاری دعوت می‌کنند.

رضایی در ادامه گوشه‌ای از آخرین فعالیت‌های صورت گرفته توسط انجمن در سال جاری را برای حضار تشریح کرد.

در ادامه این نشست، هرکدام از اعضای هیات مدیره و مسئولین واحدهای انجمن به بیان دیدگاه‌ها و شرح پاره‌ای از رویدادهای صورت گرفته در انجمن پرداختند و سایر اعضا نیز ضمن بیان نقطه نظرات خود، نسبت به حضور در واحدهای مختلف انجمن اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است، گزارش مشروح و تصویری این گردهمایی در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال