با همکاری انجمن در، پنجره و نمای ساختمان و سندیکای صنایع آلومینیوم؛

دوره آموزشی «سه گفتار در یک نشست» برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ انجمن در، پنجره و نمای ساختمان تهران با همکاری سندیکای صنایع آلومینیوم ایران دوره آموزشی با عنوان «سه گفتار در یک نشست» را برگزار کرد.
  • دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 0:36

دوره آموزشی «سه گفتار در یک نشست» روز سه‌شنبه 9 مردادماه 97 توسط انجمن در، پنجره و نمای ساختمان تهران با همکاری سندیکای صنایع آلومینیوم ایران برگزار شد. در این دوره آموزشی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار ‌شد مهندس علی‌رضا میلانی‌زاده و دکتر حمید سادات هندی پیرامون موضوعات حقوقی و قراردادها مطالب مهمی را به سمع و نظر مدعوین رساندند.

این دوره آموزشی که از ساعت 15 تا 18 روز سه‌شنبه 9 مردادماه در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد با استقبال خوبی از سوی مدیران عامل، معاونان حقوقی و واحد قراردادهای شرکت‌های عضو انجمن همراه شد.

مهندس رضایی، دبیر انجمن در، پنجره و نمای ساختمانی تهران پیرامون این جلسه به خبرنگار پنجره‌ایرانیان گفت: اجرای کارگاه‌های آموزشی ازجمله برنامه‌هایی است که پس از ثبت انجمن در، پنجره و نمای ساختمانی تهران از سوی واحدهای مختلف به‌ویژه واحد آموزش انجمن موردتوجه قرار گرفت. با توجه به بازخوردهایی که از سوی اعضای انجمن دریافت کردیم یکی از موضوعاتی که نمود زیادی داشت بحث‌های حقوقی و قراردادها بود. به همین دلیل تصمیم بر این شد که این جلسه با دعوت از افراد صاحب‌نظر و کارشناسانی که با انجمن همکاری نزدیکی دارند و واحدهای حقوقی و امور قراردادهای شرکت‌های عضو انجمن برگزار شود.

وی گفت: به دلیل اهمیت موضوعات حقوقی و قراردادها و ضعف‌های عمده‌ای که اکثر شرکت‌ها در این زمینه‌دارند پرداختن به این موضوع یکی از اولویت‌های کاری واحد آموزش و واحد حقوقی انجمن است.

رضایی با اشاره به اهمیت پرداختن به مباحث آموزشی افزود: خوشبختانه این جلسه با استقبال خوبی از سوی اعضاء همراه شد و امیدواریم جلسات آتی به‌صورت تخصصی‌تر و با رفع نقایص و کمبودها با شرایط بهتری برگزار شود.

گفتنی است، گزارش مشروح این رویداد در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال