جلسه هیات ‌مدیره انجمن با موضوع فعال‌سازی کارگروه‌های تخصصی

پنجره ایرانیان؛ جلسه هیات مدیره انجمن در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران با موضوع فعال‌سازی کارگروه‌های تخصصی برگزار شد.
  • یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 5:47

جلسه هیات‌ مدیره انجمن در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران روز یکشنبه 27 مردادماه 98 با حضور اعضای هیات ‌مدیره و جمعی از نمایندگان هیات ‌مدیره در دفتر انجمن تشکیل شد. در این جلسه ضمن معرفی اعضای جدید انجمن راهکارهای فعال‌سازی مجدد کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا هر کارگروه برنامه‌های خود را ظرف یک هفته به انجمن ارائه داده و با توجه به نیازهای صنف و صنعت دروپنجره، بر فعالیت بیشتر کارگروه‌های آموزش، استاندارد و کارگروه حقوقی تاکید شد. در این خصوص مقرر شد تا کارگروه‌ها به‌صورت هفتگی نسبت به برگزاری جلسات و ارائه برنامه‌های آتی اقدام و به‌صورت ماهیانه گزارشات عملکرد به اعضاء ارائه شود.

همچنین در این جلسه گزارش جلسات برگزارشده با اداره استاندارد و نیاز مبرم این صنعت به مقوله استاندارد ارائه شد و طبق گزارشات، با همکاری اداره استاندارد یک دوره آموزشی در خصوص استاندارد برگزار خواهد شد.

یکی از دستاوردهای انجمن حضور و مشارکت در برگزاری کمپین نماست که به همت شهرداری تهران و با اسپانسری انجمن در حال اجراست. این کمپین هر هفته در یک منطقه شهرداری برگزار و کارگاه‌های آموزشی حول طراحی و مهندسی و اجرای نما در آن برگزار می‌شود و انجمن هم در این کمپین در 3 موضوع دوره‌های آموزشی برگزار خواهد کرد.

از مباحث دیگر جلسه تاکید بر اتمام قرارداد تیپ برای شرکت‌های مجری دروپنجره و نما بود که با توجه به خلاهای موجود در قراردادهایی که معمولا از طرف واحدهای کارفرمایی به شرکت‌های مجری ارائه می‌شود، خسارات بسیاری را متوجه شرکت‌های پیمانکار و مجری می‌کند که در این رابطه مقرر شد قرارداد تیپ که با همکاری واحدهای حقوقی در حال اتمام است به‌فوریت در دستور کار کارگروه حقوقی قرار گرفته و با تکمیل آن در اسرع وقت در اختیار اعضاء و شرکت‌ها قرار گیرد.

 


ثبت نظر

ارسال