با تایید وزارت کار و امور اجتماعی:

انجمن در، پنجره و نمای استان تهران رسمیت یافت

پنجره ایرانیان؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گواهینامه ثبت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران را صادر کرد.
  • چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 9:43

اعضای هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران در نشستی خبری که در تاریخ 21 خردادماه برگزار شد، خبر صدور مجوز فعالیت این انجمن را رسما اعلام کردند.

اعضای حاضر در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند تلاش‌های صورت گرفته تاکنون، به توضیح اهداف کلی و نیز اهداف کارگروه‎های هفت‎گانه این انجمن پرداختند.

در بخشی از این نشست مهندس رضایی، دبیر انجمن ضمن اعلام خبر تعیین اعضای هیات مدیره  عنوان کرد که در اردیبهشت‌ماه امسال و با حضور نماینده وزارت کار انتخابات هیات مدیره برگزار شده و افراد زیر برای یک دوره سه ساله به عضویت این هیات درآمدند:

اعضای اصلی: محمدحسین فریور از شرکت والاد، وحید احمدسلطانی از شرکت اسپیرال، حمیدعموشعبانی از شرکت آلومینیوم میهن کار، آرش فداکار از شرکت سایتال ساخت، حسین باوفا از شرکت آلومات، آرش فرخ آشتیانی از شرکت پنجره دیبا  و رسول گیلانی از شرکت پنجره نیکان

اعضای علی‌البدل هیات مدیره: علی‌اکبر فتح‌اللهی از شرکا آران سیج و امیرحسین عموشعبانی از شرکت نگارین پنجره آفتاب

بازرس اصلی: محمد بخشی از شرکت آلومینیوم البرز

بازرس علی‌البدل: مهدی عموشعبانی از آلومینیوم پیمان

اعضای هیات رئیسه انجمن نیز در اولین جلسه هیات مدیره انتخاب که در نتیجه محمد حسین فریور و وحید احمد سلطانی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس و حمید عموشعبانی به عنوان خزانه‌دار و ابوالفضل رضایی به عنوان دبیر انجمن انتخاب شدند.

گفتنی است مشروح گزارش این نشست در شماره بعدی نشریه پنجره ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال