هافمن، حامی حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی و استانی

پنجره‌ایرانیان؛ هافمن، شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده از ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی در سطح ملی و استانی شد.
  • جمعه 1 اردیبهشت 1402 ساعت 16:39

در ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی که 24 اسفندماه 1401 در تبریز برگزار شد، از بین ۱۴۰ واحد شرکت‌کننده به ۵۲ شرکت منتخب حامی حقوق مصرف‌کنندگان گواهینامه و تندیس ویژه اهدا شد. شرکت هافمن که برای چندمین بار موفق به دریافت گواهینامه و تندیس ویژه از این جشنواره شده است امسال نیز علاوه بر منتخب استانی، به‌عنوان مجموعه برتر در رعایت حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی تقدیر شد.

ششمین جشنواره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، ایجاد، تثبیت و نهادینه کردن ساختار رقابتی سالم و تشویق فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در جهت حمایت موثر از حقوق مصرف‌کنندگان و تجلیل از تولیدکنندگان منتخب است.

معیارهای ارزیابی شرکت‌ها، از طریق تنظیم فرم‌های ارزیابی واحد برای کلیه صنایع کشور تنظیم می‌شود که آیتم‌های مهمی چون ارتباط مستمر، سازنده و اصولی با مشتریان، تنظیم دستورالعمل‌های کاربردی در خصوص امور مشتریان و اجرایی کردن اصولی آن‌ها، مدیریت سیستم نظرسنجی از مشتریان به‌طور مستمر و مدون، مدیریت شکایات مشتریان در حداقل زمان ممکن، کسب رضایت از مشتریان شاکی، کسب حداقل امتیازات قابل‌قبول در خصوص شاخص‌های کیفی و کمی تولید، مدیریت و کاهش مستمر قیمت تمام‌شده، مصرف انرژی و ضایعات تولید، برخورداری از مکانیزم متناسب کنترل کیفیت و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی در تولید، کسب گواهینامه‌های معتبر و ایزو در کلیه مباحث مدیریتی و تولیدی، رعایت اصول زیست‌محیطی در فرایند تولید و مدیریت و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی حین تولید، برخورداری آزمایشگاه با کیفیت بالا و مورد اعتماد اداره استاندارد و ... ازجمله مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده در این زمینه هستند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال شانزدهم-شماره 187/اردیبهشت1402 


ثبت نظر

ارسال