در جریان بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از هافمن صورت گرفت؛

مذاکره پیرامون طرح‌های توسعه هافمن

پنجره‌ایرانیان؛ در حاشیه سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی، دکتر سید احسان خاندوزی به همراه تیم ویژه مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و دکتر علی خورسندیان مدیر عامل بانک صنعت و معدن از کارخانه گروه صنعتی هافمن به‌عنوان یکی از فعال‌ترین واحدهای تولیدی استان بازدید کرد.
  • دوشنبه 5 تیر 1402 ساعت 12:12

پس‌ازاین بازدید که صبح روز جمعه 19 خردادماه در محل کارخانه گروه صنعتی هافمن انجام شد، جلسه‌ای با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل و مدیران هافمن پیرامون طرح‌های توسعه‌ای این مجموعه برگزار شد.

محمد حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن، در دیدار با احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در محل کارخانه هافمن در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز، برنامه‌های هافمن در خصوص طرح‌های توسعه ‌این گروه بزرگ صنعتی را در میان گذاشت و از تداوم برنامه‌ریزی هافمن برای اجرای طرح‌های جدید در راستای توسعه و رشد این مجموعه در سال‌های آتی خبر داد.

حمیدیه، در پایان ضمن تقدیر از حضور دکتر خاندوزی در هافمن، در بیاناتش به مشکلات و مسائل پیش‌آمده در روند تولید پرداخت و پیشنهاداتی نیز جهت بهبود وضعیت مطرح کرد.

در این جلسه علی انوری، قائم‌مقام گروه صنعتی هافمن تصریح کرد: گروه صنعتی هافمن در سال 1384 با چهار خط اکسترودر Gruber و ظرفیت تولید سالانه 7200 تن انواع پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی فعالیت خود را شروع کرده و در راستای طرح توسعه هافمن، 5 خط اکسترودر به خطوط تولید هافمن اضافه شده است.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال شانزدهم-شماره 189/تیر1402


ثبت نظر

ارسال